טיפול בקופרוז ובטלאנג'קטזיות: צפו בעדות מטופלת

מאז ומתמיד, הפנים הם כרטיס הביקור שלנו והחלק הראשון שאחרים רואים כאשר הם פוגשים אותנו. לכן, אסתטיקת הפנים היא עניין שמעניין גברים ונשים רבים – כאשר ישנה שאיפה מתמדת למראה פנים אטרקטיבי, חלק, צעיר ורענן. 

כלי דם שמופיעים בפנים או אדמומיות מסוימת, עלולים להעיב על מראה הפנים שלנו ולגרום לתחושת תסכול וחוסר ביטחון עצמי.

ישנם סוגים רבים של כלי דם שעלולים להופיע, במיוחד באזור הפנים. הביטוי אולי המוכר ביותר שלהם, הוא קופרוז. אך יש גם Diffuse Redness, פורט ויין ('כתם יין' שהם כתמי לידה אדומים), טלאנג'קטזיות ועוד. 

במקרה של המטופלת המופיעה בסרטון שלפנינו, מדובר בקופרוז ובטלאנג'קטזיות שמהן סבלה. היא עברה סדרת טיפולים מוצלחת, שהצליחה להתמודד בהצלחה ולשפר את המראה האסתטי שלה. היא העידה: "אני מרוצה מאוד, אחרי כמה טיפולים באופן בטוח ונעים, הגעתי לתוצאה שאני מרוצה ממנה מאוד. הגעתי עם חששות לכאן בתחילה".

איך מבוצע טיפול בכלי דם בפנים?

קופרוז עלול להופיע כתוצאה מגנטיקה, חשיפה לשמש, טראומות שונות, ניתוחים ועוד. במרפאה, יש שני סוגי לייזר – כל אחד מיועד לסוג אחר של כלי דם. כמובן, שהטיפול יותאם בכל פעם למצב הנתון, כדי לקבל את התוצאה המקסימלית. בקופרוז נהוג לטפל בלייזר באופן ידני העובר על כל נים ונים, עד להיעלמות הנימים בפנים.

חשוב שתדעו כי בקליניקה שלנו, הטיפול בלייזר נחשב ליעיל במיוחד, ומאפשר התמודדות עם כלי דם שונים בפנים ובצוואר. כמו כן, ד"ר רודניצקי וצוות המרפאה, בעלי ניסיון רב שנים של כ-20 שנה בתחום הטיפול בנימים ובקופרוז. לרוב, תידרשו למספר טיפולים, כאשר חומרת הבעיה תקבע את מספר הטיפולים הנדרשים. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן