פיסול אף טבעי – איך שומרים על מראה טבעי במרפאתנו?

פיסול אף ללא ניתוח - הדמיה

כשגברים ונשים שוקלים לעבור טיפול פיסול אף ללא ניתוח, אחד הפחדים הגדולים ביותר הוא שהתוצאה תיראה מלאכותית או מוגזמת מדי. במרפאה של ד"ר רודניצקי, אנחנו מבינים את החשש הזה. המטרה שלנו היא שהמטופלים שלנו ייראו פשוט טוב יותר – בעלי מראה רענן יותר, טבעי ומדויק. הדרך לשם עוברת דרך כמה עקרונות חשובים.

תיאום ציפיות – חלק חשוב בתהליך

אחד הדברים הראשונים שאנחנו עושים הוא לשבת עם כל מטופל ומטופלת ולדבר על מה שהם מצפים מהטיפול. לפעמים מטופלים מגיעים עם רצון לשינויים דרסטיים, ואנחנו מקפידים להסביר להם למה מראה טבעי ועדין הוא הרבה יותר מוצלח (כמובן, הדבר תלוי מקרה). למה אנחנו שואפים למראה טבעי כבר בשלב תיאום הציפיות? מכיוון שאף אחד לא רוצה שיביטו בו ויגידו "עשיתם משהו באף?" אלא "אתם נראים מעולה!" – וזו בדיוק המטרה שלנו.

מורגש אבל לא מוגזם

פיסול אף מוצלח הוא כזה שהשינוי בו מורגש, אבל לא "צועק" לעין. אנחנו שואפים לכך שאנשים ירגישו את ההבדל כשהם מביטים במראה, אבל גם שלא יראו שום דבר מוגזם כשמישהו אחר מסתכל עליהם. המפתח הוא איזון – שהאף ייראה טבעי, אבל מחמיא לפנים.

מיומנות היא אומנות

כשמדובר בפיסול אף, חשוב לזכור שזהו לא רק טיפול טכני – זו ממש אומנות. הרופא צריך לדעת בדיוק איך לשלב בין הרצונות של המטופל למבנה הפנים שלו כדי ליצור תוצאה מושלמת, להשתמש בחומי המילוי הנכונים ובמינון הנכון וכמובן להזריק אותם במדויק לאזורים הרלוונטיים. 

ד"ר רודניצקי מחזיק בעשרות שנות ניסיון וידע כדי להתמודד עם כל סוגי הפנים והאפים – ולוודא שהתוצאה תהיה טבעית והרמונית. טיפול אסתטי טוב הוא לא רק לדעת מה כן אפשר לעשות, אלא גם מה לא כדאי או לא מומלץ. אנחנו מאמינים שיש צורך לענות לרצון המטופלים, אבל כמובן שתמיד נמליץ שהשינויים יהיו טבעיים ככל הניתן.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן