איך אפשר לעצב מחדש את הישבן? צפו בסרטון

אנחנו נמצאים בשיאו של הקיץ, רק שהקיץ של 2020 שונה ממה שהכרנו עד כה. אין נסיעות לחו"ל, וכל מה שנותר לנו לעשות בעקבות הקורונה הוא לטייל בארץ. בעונה החמה אי אפשר להיות בהרבה מקומות, אלא בעיקר בים, בבריכה ואולי באיזה נחל מעניין שיצנן את הגוף מהחום. לשם כך, רוב הנשים מעוניינת בגוף מעוצב ומחוטב, בטח אחרי הסגר שחווינו בחודשים האחרונים. 

אכלנו בחגים וגם בימים רגילים, כי לא היה כל כך מה לעשות חוץ מזה, והגוף ששמרנו וחיטבנו אותו, איבד מהזוהר ומהיופי שלו. זה קורה להרבה מאיתנו, ולכן הטיפול למילוי ועיצוב הישבן נמצא בין הטיפולים המבוקשים ביותר במרפאה של ד"ר רודניצקי. כמעט כל מטופלת מדווחת שהיא רוצה ישבן מעוצב ומחוטב, כזה שרואים באינסטגרם אצל הדוגמניות וגם בטלוויזיה.

הפיתרון היעיל והמהיר ביותר מוצע במרפאה של ד"ר רודניצקי, ותוך טיפול אחד ניתן לקבל ישבן מעוצב, סקסי, מלא וחטוב, כמו שהמטופלות רצו. לאחר פגישת ייעוץ, שבה נקבע מה עושים ובאיזו שיטה, קובעים מועד לטיפול ופשוט מגיעים – בלי הכנות מוקדמות או פעולות שונות שמסרבלות את התהליך.

יש גם טיפולים משולבים

רבות מהמטופלות בוחרות לשלב מספר של טיפולים באותו אזור, ואם הפעם מדובר על הישבן, אז המטופלות מעוניינות לבצע טיפולים משולבים כגון: העלמת צלוליט וחיטוב הישבן, הרזיה ומילוי ישבן, העלמת נימים בירכיים ועיצוב הישבן וכו'. אופציות השילוב מגוונות, וכך למשל ניתן לראות בתמונה למעלה, מטופלת שבחרה לעבור טיפול למילוי ועיצוב הישבן, טיפול בצלוליט וגם הרזיה.

רוצות לראות איך נראה טיפול לעיצוב הישבן? צפו בטעימה קטנה:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן