איך מתבצע טיפול בפיגמנטציה? צפו בסרטון מהטיפול

בין אם כתמי העור מופיעים תוך כדי הלידה (כתמי דם שמופיעים בחלקי הגוף, Port-wine stain) או בעקבות חשיפה מרובה לשמש, הם אינם נראים טוב, ורוב האנשים הנושאים כתמים אלו מבקשים להורידם. מלבד הכתם הפיזי שמופיע על העור, הכתם משפיע על הנפש והנשמה, ומונע מאותם אנשים ללבוש בגדים קצרים או בגדי ים, כך שהם מתביישים בכתמים הללו. מלבד זאת, עם החשיפה הרבה של אזורים כמו הפנים והידיים לשמש הישראלית, נוצרים כתמים, למרות שמרחנו קרם הגנה והקפדנו להיות תחת השמשיה.

איך ניתן להסיר את כתמי העור?

במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, תוכלו לטפל במגוון רחב של כתמים ובעיות בעור, הודות למכשיר ה-Ellipse.  "בעונת האביב והקיץ מגיעים אלינו מטופלים רבים שסובלים מבעיות בעור כתוצאה מחשיפה לשמש. בישראל כמו שכולנו יודעים, השמש חזקה ועלולה לפגוע בעור", אומר ד"ר רודניצקי.

"מכשיר ה-ELLIPSE עובד בעזרת טכנולוגיה חדשנית ומתמקד באזור הטיפול בלבד. הוא מזרים פולסים קצובים, קצרים ומכוונים אל העור, הנספגים בהמוגלובין הנמצא בתוך תאי העור, שבתוכם ישנה הצטברות של פיגמנטים. אותן קרני אור מומרות לחום, שהורס את הפיגמנט שנמצא בעור, ובסופו של דבר – לפירוק הפיגמנט והיעלמות הדרגתית של הכתם", מסביר ד"ר עודד רודניצקי.

צפו בסרטון המציג כיצד נראה טיפול בפיגמנטציה באזור הפנים:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן