איך ניתן להיפטר מצלוליט ולמה השיטות האחרות לא עובדות?

ישנו מגוון לא קטן של טיפולים להעלמת הצלוליט, המופיעים בד"כ באזור הרגליים והישבן. הגימיקים, השיטות והאמצעים השונים רק הולכים ומתרבים בכל שנה, אך רובם המכריע אינו עוזר כלל, וגם אם כן, התוצאה לא נשמרת לטווח ארוך.

כמו בכל שנה עם סיום תקופת החגים, עולה הביקוש לטיפול בצלוליט במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי. כדי לענות על השאלות, ובראשן איך ניתן להיפטר מהצלוליט, ד"ר עודד רודניצקי מסביר הכל.

תחילה, ד"ר רודניצקי מסביר מדוע כל הדרכים והשיטות השונות לטיפול בצלוליט, חסרות ערך. כך למשל, הקרמים הנמכרים ברשתות הפארם, "מכילים חומרים שונים שחלקם לא מאד מוכרים למשתמש. הם נועדו כדי להגדיל ולשפר את סירקולציית הדם, וגם כאשר המשחה אמורה למתוח את המקום, הדבר נעשה באופן זמני בלבד, והקרמים הללו לא מטפלים בכל הקשור לשומן ולקלוגן שנמצא באזור".

"לכן, מי שמורח קרם או משחה, בעצם לא תורם כמעט בכלום לשיפור המצב".

"גם טיפולי ואקום, שלשים ומעסים את האזור כמו כוסות רוח, לא תורמים להעלמת הצלוליט. הוא אומנם תורם לזרימת דם מוגברת ובכך ניתן לדחוס את הצלוליט אל רקמת השומן, אך התוצאה היא זמנית בלבד, ולאחר מספר שבועות המראה יעלם ויחזור להיות כמו בעבר". גם שאיבת או הקפאת שומן לא רלוונטית למקרה הצלוליט, כיוון שמדובר בניתוחים כואבים, עם תקופת החלמה, וברוב המקרים, הטיפול יהיה לא רלוונטי לצלוליט", אומר ד"ר עודד רודניצקי.

אז מהו הטיפול המומלץ?

"הטיפול המומלץ הוא זה שמוצע אצלנו במרפאה. עם השנים, פיתחנו שיטה מיוחדת ויעילה במיוחד להעלמת הצלוליט, המפרקת את תאי הצלוליט, גורמת להמסת השומן באזור, ומביאה את תאי הצלוליט החסומים בשומן ובפסולת למצב של תא נורמלי ובריא".

יתרונות השיטה:

  • טיפול בצלוליט בשיטה של ד”ר עודד רודניצקי מתאימה לגברים ונשים.
  • לאחר מספר טיפולים, ניתן לראות תוצאות אצל כל המטופלים.
  • אין צורך בתחזוק שוטף או יומיומי כמו מריחת משחה לאחר הטיפול.
  • מומלץ ועדיף לבצע טיפול תחזוקה אחת ל-8 עד 12 חודשים לשמירת מראה מיטבי וחטוב.
  • הטיפול מתאים לאזורי המותניים, הישבן, הסנטר, הרגליים ועוד
  • הטיפול ממצק את עור הגוף ומשפר את מרקמו במהירות

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן