אסתטיקה בסוף הקיץ – טיפול בפיגמנטציה ובכתמי שמש

למרות שעדיין חם ולח בחוץ, אנחנו נמצאים בחודש ספטמבר, וזה אומר שאנחנו כבר בשלבים האחרונים של הקיץ. הייתם בים, בבריכה או סתם נחשפתם לשמש חזקה במהלך החודשים האחרונים? בטח שמתם לב לכתמי שמש שהופיעו אצלכם בפנים.

אצל חלק מהמטופלות למשל, הכתמים האלה מופיעים בצורה כהה באזור השפתיים והלחיים, מה שהופך את הפנים ל"דלמטיות", עם כתמים לא נאים שמסבים בושה וחוסר ביטחון למטופלת. כתמים אחרים יכולים להופיע בצורת נקודות או אדמומיות רבה בפנים. כך למשל, מטופלות מתלוננות על צבע אדום (כמו אחרי שנשרפים בים) שלא חולף אחרי כמה ימים.

למטופלים אחרים, מופיעה פיגמנטציה על הידיים או הרגליים, כתוצאה מחשיפה רבה לשמש, אפילו בזמן הליכה או נהיגה ברכב. לכל הפגמים והבעיות הללו, יש פתרון, ותתפלאו לשמוע, הוא לא דורש ניתוחים מסובכים או טיפולים ארוכים וכואבים.

ד"ר עודד רודניצקי מספר על הטיפול בבפיגמנטציות: "בעזרת מכשור חדשני ומתקדם, אנחנו יכולים להתמודד ולטפל בכל כתמי העור והשמש שקיימים, ללא צורך בניתוח או בתקופת החלמה. המכשור החדש מאפשר טיפול ברוב המוחלט של הבעיות האסתטיות שקשורות לפנים, כולל שיפור מרקם העור, העלמת קמטוטים, כלי דם, אקנה, צלקות קטנות וכמובן כתמי שמש ועור".

טיפול באדמומיות

כדאי לדעת שאדמומיות בפנים לא נגרמת רק בעקבות חשיפה לשמש. ישנן סיבות נוספות כמו גנטיקה, נטילת תרופות עם תופעות לוואי ואפילו צריכת אלוכוהל – כל אלה עשויים לגרום להופעת צבעים אדומים בפנים. המכשיר המתקדם שמופיע גם בסרטון מטה, מתאים להעלמת אותה אדמומיות מציקה בפנים.

צפו במכשיר המתקדם שמתאים לטיפול בפיגמנטציה:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן