גלריה | לפני ואחרי טיפול להעלמת שקעים מתחת לעיניים ועיבוי שפתיים

לא פעם אנחנו נתקלים במטופלים ומטופלות שמתעניינים לבצע מספר טיפולים באזורים שונים, תוך טיפול אחד ויחיד. יש מצבים וטיפולים שהדבר אפשרי, גם אם האזורים המטופלים אינם קשורים, אך לעיתים המצב לא אפשרי בשל סיבות כאלה ואחרות. 

עם זאת, הפעם, החלטנו להציג בפניכם סדרה של תמונות המציגות את מצב הפנים לפני הטיפול שד"ר רודניצקי ביצע, ותמונות המציגות את מצב הפנים לאחר הטיפולים השונים. בכל התמונות, ניתן לראות כי האזור המטופל היה אזור העיניים, שאצל כל המטופלות סבל משקעים וכהויות מתחת לעיניים, מה שגרם למראה עייף ומבוגר אצל המטופלות. בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית שהותאמה באופן אישי לסוג הטיפול ולאזור, ד"ר רודניצקי העלים את השקעים שנוצרו מתחת לעיניים.

כאן המקום להזכיר, שטיפולי אתסטיקה כמו מילוי שקעים מתחת לעיניים מבוקש מאד ע"י נשים צעירות, כמו שניתן לראות בתמונות מטה, ואינו שייך רק לנשים מבוגרות כמו שהיה נהוג לחשוב בעבר. הקלות והפשטות בטיפול הופכות אותו למבוקש ופופולרי במיוחד – אין צורך בהכנה, אין תופעות לוואי ואין כאבים.

טיפול להעלמת שקעים מתחת לעיניים:

טיפול לעיבוי שפתיים

בעזרת מילוי חומצה היאלורונית, ניתן להעניק לשפתיים מראה בשרני ועסיסי יותר, עם נפח מודגש וצעיר. חשוב לציין כי החומצה מותאמת בצורה מיוחדת ואישית ע"י ד"ר רודניצקי לאזור השפתיים, עפ"י הצרכים של כל מטופלת. הטיפול לעיבוי ועיצוב השפתיים הפך לאהוד מאד בקרב המטופלות הצעירות, כאשר הגיל של רובן נע סביב גיל ה-30.

מראה הפנים המלא – טיפול לעיבוי שפתיים ומילוי שקעים מתחת לעיניים:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן