ד"ר רודניצקי למקומונט תל אביב: "טיפול בפיגמנטציה היעיל ביותר הוא בעזרת מכשיר ה-Ellipse"

בראיון מיוחד שהעניק ד"ר עודד רודניצקי למקומונט תל אביב לרגל תחילת עונת החורף, דובר רבות על העלמת כתמי עור ושמש, המוכרים בשמם המקצועי "פיגמנטציה". בכתבה נכתב על סוגי הכתמים השונים והסיבות להופעתם, תוך התייחסות לכך שהשמש הישראלית החזקה, היא הגורם מהמרכזיים שיש להיווצרות הכתמים הללו. 

 

ד"ר רודניצקי סיפר, כי "ישנו חומר הקרוי מלנין והוא נמצא בתאי העור. החומר הזה קובע את גוון העור, כאשר לכל אדם כמות שונה של מלנין, ולכן ישנו עור בהיר וכהה. המלנין עוזר בהגנה מפני נזקי שמש, מה שקרוי קרני UV. כאשר אנחנו חושפים את העור לשמש, המלנין מופרש בקצב גבוה כדי להגן על הגוף מפני אותה קרינה יוקדת. אחת מהתוצאות של הפרשה זו, הוא אותו שיזוף שנשים וגברים רבים רוצים להשיג”.

על הטיפול המיוחד שמבוצע במרפאה באמצעות מכשיר ה-Ellipse , אמר ד"ר רודניצקי כי "ישנן מספר שיטות להסרת כתמי שמש ועור, אך היעילה ואופטימלית ביותר היא באמצעות מכשיר ה-Ellipse. זהו מכשיר המשדר פולסים קצובים, קצרים ובטוחים לשימוש, המכוונים אל אזור הכתם. אותה מערכת, מסננת את האור כדי להבטיח כי אורכי הגל בהם נעשה שימוש, נספגים בהמוגלובין הנמצא בתוך כלי הדם העדינים ובמלנין שבכתמי הפיגמנטציה".

צפו בסרטון:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן