הגולשים מחפשים מידע על בצקות ומילוי שקעים כושל מתחת לעיניים – הפתרון נמצא אצלנו בקליניקה

פירוק חומצה היאלורונית ומילוי שקעים מחדש

העיניים הם כרטיס הביקור שלנו, ואולי האזור החשוב ביותר בפנים שלנו. לא סתם אומרים "העיניים מדברות". וכאשר הן נראות עייפות או מאופיינות בכהויות או בשקעים מתחת להן, הרושם שמתקבל מסביב הוא שאנחנו עייפים. המראה שלנו הופך למבוגר יותר ופחות זוהר ורענן. הסיבות לכך יכולות להיות גיל, תהליכי הזדקנות, הרגלים וגם גנטיקה – ולכן אנחנו רואים נשים וגברים מכל שכבות הגיל שמגיעים אלינו לקליניקה כדי לפתור את בעיית הכהויות מתחת לעיניים.

לאחרונה, ביצענו בחינה באשר להעדפות החיפוש של מתעניינים בתחום העיניים, והופתענו לגלות כי לא מעט חיפושים ביקשו לקבל פרטים על "בצקות אחרי מילוי שקעי עיניים", או "מילוי שקעים כושל". כלומר, גברים או נשים שכבר עברו מילוי שקעים מתחת לעיניים בקליניקה אחרת – אך לא מרוצים מהתוצאה, או שהם סובלים מתופעת לוואי מסוימת. 

למה אנשים מחפשים את הביטויים הללו?

נתייחס תחילה לחיפושים המדברים על 'בצקות'. כאשר הטיפול בוצע לא נחשב טוב, למשל כתוצאה משימוש בחומר מילוי שאינו מתאים לאזור או איכותי מספיק, או כאשר ישנו מצבור שומן מסוים, התוצאה יכולה להתבטא במעין גושים וגלים מתחת לעיניים. הדבר עלול להיגרם גם בעקבות הזרקת כמות חומר גדולה מדי. בעין שאינה מקצועית, הדבר עלול להתפרש כבצקת, על אף שלא באמת מדובר בבצקת במקרים רבים.

טיפול שאינו מוצלח, עלול להיגרם בנוסף, בשל חוסר דיוק של הרופא המטפל. בטיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים, יש צורך להיות מדויקים מאוד. אם הטיפול לא מבוצע בצורה מדויקת מספיק, החומר נוטה לברוח לצדדים, וכך עלולות להתפתח 'נקניקיות' קטנות מתחת לעיניים, שלא רק שאינן פותרות את הבעיה, אלא אף מחמירות אותה וגורמות למראה שאינו אסתטי. בעיה נוספת שאנו שומעים עליה מצד מתעניינים, היא אסימטריה לאחר טיפול מילוי שקעים.

אגב, זה המקום להזכיר כי לעתים אנחנו נתקלים גם במצבים של נשים שעברו מילוי באזור הלחיים הסמוך לשקעי העיניים – והחומר שהוזרק ללחיים בורח לאזור שקעי העיניים. זה מצב שאינו תקין שעלול ליצור בעיה אסתטית מבלי להתכוון.

מילוי שקעים מתחת לעיניים - לפני ואחרי
מילוי שקעים מדויק שבו משתמשים בחומר איכותי - הוא המפתח להצלחה (בתמונה: לפני ואחרי טיפול מוצלח)

האם בכלל אפשרי לתקן את המצב?

אם מדובר בחומצה היאלורונית שהוזרקה (מכל סוג) – התשובה היא כן! אנו מציעים בקליניקה טיפול לפירוק חומצה היאלורונית באמצעות חומר בשם "היאלורונידאז" (Hyaluronidase). תפקיד החומר, שנחשב מוכר ובטוח, הוא נטרול החומצה שהוזרקה וכך להעלים את התוצאות הבעייתיות שהתקבלו.

אחרי הטיפול לפירוק החומצה ההיאלורונית, יש להמתין כדי שכל החומר שהוזרק אל אזור המילוי בתחילה, יפורק. לאחר מכן, ניתן לבחון מילוי שקעים מחדש במרפאתנו, בצורה מקצועית ומיטבית, בקליניקה שלנו. כמובן שאנו נבצע תיאום ציפיות לפני הטיפול, כדי להבין בדיוק מה הוביל לחוסר שביעות הרצון בטיפול הקודם – וכדי להגיע לתוצאות מספקות וטבעיות.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן