העולם שייך (גם) לצעירים – טיפולי אסתטיקה גם לדור הצעיר | לפני ואחרי

בעבר, היה נהוג לחשוב שטיפולי יופי ואסתטיקה מיועדים לאנשים מבוגרים, שהתחילו לסבול מעור מקומט ודקיק, משקיות, שקעים או כהויות מתחת לעיניים, מעצמות לחיים שאינן בולטות, וכאלו שסבלו ממראה עייף וכבד. בעזרת טיפולי האסתטיקה שמבוצעים ע"י רופאים מקצועיים, אותם אנשים מבוגרים הצליחו להחזיר עטרה ליושנה, ולהראות צעירים ויפים יותר.

כיום, ניתן לראות כי ישנה עדנה לטיפולי יופי, אסתטיקה וטיפוח גם בקרב הצעירים, שאמנם עורם יחסית מתוח ומוצק, אך הם אינם מרוצים מהמראה של איבר או אזור בגופם, והחליטו לטפל בכך. חשוב להגיד, כי ברוב המוחלט של המטופלים, הטיפול החיצוני גורם לשיפור פנימי, כלומר הטיפול עוזר לדימוי ולביטחון העצמי של אותם צעירים. כיום, ניתן לראות גברים שתחום האסתטיקה והטיפוח חשובים להם בדיוק כמו אצל בנות המין היפה, והם מקפידים על כך שכל האיברים והאזורים בגוף יהיו מתוחים, יפים ומוצקים.

טיפול אחד – שינוי גדול

בתמונות שמופיעות מטה, תוכלו לראות צעיר וצעירה מתחת לגיל 35, שבחרו לעבור טיפולים אסתטיים, כדי לשפר את חזות הפנים שלהם. בשני המקרים, המטופלים הבהירו כי המצב הנוכחי גורם להם לתחושת אי נוחות מסוימת, ועל כן הם רוצים לשפר ולשנות את מראה פניהם, כדי להרגיש טוב יותר.

המטופלת שכאן, עברה טיפול בחוטים ומילוי מתחת לעיניים, ובכך שינתה בצורה משמעותית את מראה פניה. במקום פנים נפולות ושקיות מתחת לעיניים, המטופלת יצאה מהטיפול כאשר השקיות נעלמו, והפנים נראות מתוחות, מעוצבות ויפות יותר. היתרון הגדול של שני הטיפולים הללו הוא, שאין צורך לעבור ניתוח כואב או מסובך כדי לשפר את המראה, וגם לא נדרשת תקופת הכנה או החלמה. מדובר בשני טיפולים קלים יחסית, אך חותמם נשאר לאורך זמן.

המטופל הבא, הוא בחור צעיר בגילאי ה-20-30, שבחר גם לשלב שני טיפולים בבת אחת. ניתן לראות כי המטופל עבר גם טיפול להעלמת שקיות מתחת לעיניים וגם מילוי שפתיים. ניתן לראות כי לפני הטיפול, השפתיים היו דקיקות קטנות, ולאחריו, השפתיים קיבלו נוכחות ועיבוי כפי שהלקוח רצה. גם השקיות שהופיעו מתחת לעיניים, נעלמו כלא היו במהלך טיפול אחד. את השקיות, ד"ר רודניצקי העלים בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית בהתאמה אישית לפי מרקם, צורת ומצב העור.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן