העלמת נימים ללא ניתוח? יש כזה דבר!

אחת מהבעיות השכיחות ביותר שנשים וגברים נתקלים בהם, כבר בגילאי ה-40-50, היא הופעתם של ורידים ונימים באזורים שונים בגוף. אותם נימים וורידים, מופיעים בד"כ בצבע כחול כהה, באזור הירכיים והרגליים, וגורם לאי נוחות וסבל לאותם אנשים. מי שסובל מהופעה בולטת של נימים וורידים, מתבייש ללבוש מכנסיים קצרים, בגדי ים או חצאיות, מהחשש שיראו את הורידים והנימים כדבר לא אסתטי ונאה.

העלמת נימים הוא הטיפול החדש המוצע במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, והוא שם סוף לבושה ולאי הנוחות. "כבר בסוף הטיפול הראשון, ניתן לראות כי הנימים והורידים פחות נראים לעין. קרן הלייזר היוצאת מהמכשיר, נספגת בכלי הדם וגורמת לחימומם, ובעקבות הוריד נעלם בתוך העור. כמו כן, מטופלות רבות בוחרות בטיפול זה כדי להעלים רשתות נימים בולטות".

חשוב לדעת, כי מכשיר הלייזר יכול לטפל הן בורידים אדומים, והן בורידים כחולים. הטיפול להעלמת נימים וורידים, אורך זמן קצר, כאשר ברוב המקרים, הנימים נעלמים. לאחר מספר שבועות, המטופל/ת מגיע לבדיקה ואבחון – האם יש צורך בטיפול נוסף. בנוסף, ד"ר רודניצקי ממליץ שלא לחשוף את האזור לשמש, במיוחד מספר ימים לאחר הטיפול.

יש לציין כי הטיפול אינו מסוכן: "לא מזריקים חומרים שונים לגוף, ולא משתמשים בחומרים כימיים – הטיפול טבעי, קל ומהיר", מסכם ד"ר עודד רודניצקי.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן