השיטה הבטוחה להעלמת צלקות לבעלי עור כהה

כאשר אנו חווים תאונה או פציעה קלה, הגוף שלנו עובד מהר ככל הניתן, על מנת לתקן את הנזק. על מנת לסגור את הפצע ולמנוע זיהום, נוצרת צלקת באזור הפגוע, זאת מבלי להתחשב במראה האסתטי שלה. צלקות בפנים, העלולות להופיע כתוצאה מאקנה, הן תוצאה של תגובת הגוף לאקנה חריף. במקרה של אקנה חריף, מנגנון ההגנה שלנו משחרר אנזימים עוצמתיים, אשר פועלים לא רק על הבקטריה, אלא גם גורמים נזק לרקמה מסביב.

עד היום, אנשים בעלי עור כהה היו עושים טיפולי העלמת צלקות באמצעות טכנולוגיית הלייזר, המבצע עבודה של 'שיוף' על העור, טיפולים באמצעות הזרקות וכדומה. יחד עם זאת, לפי הנתונים בשטח, ניתן לראות שמידת ההשפעה על אנשים בעלי גוון עור כהה הייתה מעטה יחסית, זה בהשוואה למטופלים בעלי עור בהיר, אצלם ניתן היה לראות תוצאות יפות מאוד.

חשוב לציין, שבשני המקרים, ללא קשר למידת הבהירות של העור – הטיפול הינו טשטוש צלקות. מדובר בטשטוש בכל חלקי הגוף, כולל טיפולים עבור צלקות בפנים. כמובן שבמקרים מסוימים, יש תוצאות מאוד יפות, שם ניתן לראות אפקט הקרוב מאוד להעלמת צלקות.

המצב היום

היום לשמחתנו, ניתן לטפל בכל סוגי הלקוחות, גם בבהירים וגם בכהים. הטיפול נעשה בטכניקות ייחודיות, בהן נעשה שימוש במרפאתנו. עקב סוג הלייזר, ומכיוון שהלייזר הספציפי הזה (Non Ablative Laser) משפר את העור מבלי לפגוע בו (בניגוד לסוגי לייזר אחרים שיוצרים מעין פצע). מדובר בטיפול לייזר לא פולשני. לייזר זה פועל תוך יצירה של 'איים' זעירים של חימום וגרימת נזק מבוקר באיזור המוקף בעור בריא ונורמלי, זאת מבלי להרוס אותו. כאשר הגוף מתקן את הנזק המבוקר, מוחלף הקולגן בכל איזור הטיפול, בצורה אסתטית יותר מכפי שהיה לפני כן. מחקרים הראו כי שילוב בין טיפול Ellipse ב SWT , שבעקבותיו בא טיפול לייזר Frax 1550 מביא לתוצאה משופרת, המצריכה פחות טיפולים.

קיימות טכניקות מיוחדות נוספות בהם אנו משתמשים במרפאה שלנו לצורך טשטוש צלקות, שלא קשורות ללייזר. טיפולים אלו מבוצעים על מנת לעורר את העור ולגרות את הקולגן, ורק לאחר מכן מבצעים את טיפול הלייזר. בסופו של דבר דרך הטיפול מותאמת ללקוח ע"י הרופא, בהתאם לסוג הצלקת, גוון העור ולמטופל.

לסיכום, היום עקב השיפורים הטכנולוגיים, יש פתרונות אסתטיקה לכל סוגי העור, עם טיפולים קצרים, אפקטיביים, בטוחים ולא פולשניים. היום כל אחד רשאי ליהנות מטשטוש צלקות.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן