העלמת שקיות וכהויות מתחת לעיניים – לפני ואחרי

כמו בכל שנה, גם השנה אחרי החגים וסיום עונת הרחצה (שהייתה קצרה מהרגיל השנה בעקבות הקורונה), ניתן לראות שינוי באופי הטיפולים המבוקשים במרפאה של ד"ר רודניצקי. אם בתחילת הקיץ ובשיאו המטופלות ביקשו לבצע טיפולים אסתטיים בגוף, כמו טיפול בצלוליט, מילוי ישבן, הרזייה והעלמת נימים, הרי שעכשיו מתחילה עונת הטיפולים באזור הפנים. 

זה לא שהטיפולים לעיצוב הגוף מפסיקים, אך במקום הראשון מבחינת הביקושים, טיפולים כמו מילוי ועיצוב שפתיים, טיפולי בכתמי שמש וכמובן טיפולי עיניים – הם הטיפולים המבוקשים בזמן הזה. ניתן לראות למשל, שכמעט כל פנייה אלינו באחד מדרכי התקשורת הרבים, עוסקת בטיפולי פנים כמו העלמת שקיות מתחת לעיניים, מילוי שפתיים או העלמת כתמי פיגמנטציה.

על אף הסגר שפקד את ישראל בחודש וקצת האחרונים, המרפאות הוחרגו הפעם מרשימת ההגבלות, ועל כן המרפאה של ד"ר רודניצקי המשיכה לעבוד תחת הנחיות מחמירות של משרד הבריאות.

מילוי שקיות מתחת לעיניים והעלמת כהויות

במקרה שבחרנו להציג הפעם, ניתן לראות מטופלת שסבלה במשך זמן רב משקיות כהות מתחת לעיניים. לעיתים לאחר פגישת הייעוץ, ד"ר רודניצקי מחליט בהתאם לבדיקה, אם יש צורך בטיפול אחד או במספר טיפולים להעלמת השקיות מתחת לעיניים.

לאחר הטיפול בו מוזרקת חומצה היאלורונית מיוחדת המתאימה לאזור הרגיש של העיניים, המטופלת חוזרת לטיפול לביקורת ולבחינת התוצאות, כאשר החומצה נמצאת בתוך העור וניתן לראות בשינוי בצורה ברורה. אחרי שד"ר עודד רודניצקי מבצע את הזרקת החומצה המיוחדת באזור העיניים, היכן שהיו בעבר שקיות וכהויות, אזור הפנים כולו נראה צעיר, נקי ובריא כמו שהוא צריך להיות. הכהות והשקיות נעלמו בעזרת טיפול מקצועי, ללא כאבים או תקופת החלמה.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן