העלמת שקעים מתחת לעיניים – לא רק למבוגרים

שקעים וכהויות מתחת לעיניים הם אחד מהדברים הבולטים ביותר בפנים, וקשה מאד להתעלם מהם. הדבר הופך לבעייתי עוד יותר, כאשר השקעים מופיעים בצבע כהה, מה שמשדר עייפות, והופך את הפנים למבוגרים. בדיוק עקב סיבה זו, הגיעה לאחרונה מטופלת צעירה יחסית, בת 24, וביקשה לעבור טיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים. 

אף על פי שהטיפול מבוקש ופופולרי בדרך כלל אצל אנשים יותר מבוגרים, שקעים מתחת לעיניים מופיעים גם בגילאים צעירים יותר, דבר שהופך את את הפרצוף עצמו לכבד ועייף, ובעיקר לא צעיר. אצל אנשים מבוגרים, אותם שקעים מופיעים בעקבות גנטיקה או בעקבות שכבת השומן התת עורי, ההולכת ונספגת ומתמעטת עם השנים. סיבות נוספות להופעת השקעים הם פיגמנטציה שיכולה לנבוע מאלרגיה או דלקת, ושקעים מתחת לעיניים עשויים להופיע אצל אותם צעירים בעקבות סיבות שונות, כמו עייפות, לחץ או גנטיקה.

מה נעשה בטיפול?

ד"ר עודד רודניצקי מספר על הטיפול להעלמת שקעים מתחת לעיניים: "כבר בשיחת הטלפון שקדמה לייעוץ, הבחורה הצעירה הסבירה שהיא ניסתה לטשטש את השקעים המדוברים בעזרת איפור ומייק-אפ, אבל הדבר התיש אותה בכל פעם שהייתה צריכה לצאת מהבית. היא ציינה גם, שעלות איפור איכותי מסתכמת בהוצאה כבדה בכל שנה, רק בשביל לנסות ולהעלים את השקעים. היא מאסה באיפור כבד, שדורש מלבד כסף רב גם זמן, והחליטה לטפל ולהעלים לגמרי את השקעים והכהויות שגרמו לה לאי נוחות".

"בפגישת הייעוץ, אכן ראיתי כי השקעים נראים לעין ומכילים צבע כהה, ולאחר בחינה של השקעים עצמם והאזור, נקבע למטופלת טיפול – כשבוע וחצי לאחר הייעוץ. עת הגיע הטיפול, התאמתי לצורך העניין מינון מיוחד של חומר מיוחד שבאמצעותו אני מיישר את האזור, מה שמעלים את השקעים. ההתאמה של החומצה ההיאלורונית, כוללת בדיקה של מצב העור, מצב האזור, תוצאה רצויה ומרכיבים נוספים. כמו כן, ראוי להדגיש שבתוך החומר ישנו מרכיב מאלחש, שגורם לכך שהטיפול מבוצע ללא כאבים".

לאחר הטיפול, המטופלת זכתה למראה פנים צעיר ומתוח, שנראה טוב והולם את גילה הצעיר. השקעים בעלי צבע כהה נעלמו ולא נותר להן שום זכר באזור העיניים, וכמובן שאין צורך בתקופת התאוששות או החלמה, כיוון שהטיפול מבוצע תוך אלחוש מקומי. לד"ר רודניצקי ניסיון של עשרות שנים בטיפול בהעלמת השקעים, ומאחוריו אלפי מטופלים מרוצים, שנהנים עד היום מהתוצאות האיכותיות של טיפוליו. גם במקרה הזה, התוצאה נשמרת לזמן ארוך.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן