הקיץ בפתח ואת לא מוכנה? קפצי למרפאה!

החורף עבר, האביב כבר בימיו האחרונים, והקיץ עוד שנייה כבר כאן. גברים ונשים רבים נלחצים רק מהמחשבה שהקיץ הגיע, ולא יוכלו עוד להסתתר מאחורי מעילים ובגדים ארוכים. על בגדי ים אין מה לדבר, וגם לבישת מכנסיים קצרים לא באה בחשבון. 

ד"ר עודד רודניצקי וצוות המרפאה, פיתחו שלל פתרונות לעיצוב הגוף, חיטוב, הרזייה והעלמת צלוליט, כך שגם אתה או את, תוכלו להיכנס לשגרת הקיץ, עם ביטחון עצמי ועם גוף מחוטב, יפה וסקסי. המרפאה אימצה במשך השנים מגוון טיפולים חדשנים, כמו הסקין בוסטר, וכמובן מציעה למטופלים תוכניות הרזייה וחיטוב. 

טיפול בצלוליט

אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר במרפאה של ד"ר רודניצקי, הוא הטיפול בצלוליט – בעיית הצלוליט מוכרת לכל איש שעברה את גיל ה-30. העור אינו נראה כמו בעבר, החיטוב נעלם, והשומן הופך את האזור לזקן, רפוי ועייף. ד"ר רודניצקי אומר במקרה הזה, כי "אין קשר לעלייה במשקל, אלא צלוליט נוצר בעיקר עקב גנטיקה, והוא אינו קשור לגיל מסוים".

כחלק מהטיפול בצלוליט, נעשה פירוק סופי של תאי צלוליט (תאי הצלוליט אינם חוזרים לאחר הטיפול), והפסולת שמצטברת בתאי הצלוליט יוצאת בדרך טבעית מהגוף. זאת ועוד, הטיפול אינו גורם לנזק כלל, והוא מתאים לכל גיל ולכל מצב בריאותי.

רבות מהלקוחות, בוחרות להשלים את חבילת הטיפול בצלוליט, בתוספת של טיפולים נוספים, למראה צעיר, חטוב, בריא ויפה. בין היתר, ניתן למנות את הטיפול בפיגמנטציה, שיפור מרקם העור, עיצוב ומילוי אזור הישבן ועוד. מומלץ להתייעץ עם רופא במרפאה, איזה טיפול משלים ניתן להוסיף לטיפול בצלוליט.

"אנחנו במרפאה מומחים בטיפול בצלוליט, בבניית אורח חיים בריא לצורך הרזייה וירידה במשקל, וכן בהרמת ישבן ללא ניתוח. במרפאה נמצאים המכשירים החדישים ביותר בעולם, ובעזרתם אנחנו פותרים כל בעיה רפואית הנוגעת לעור, כתמי עור, תאי שומן ושיפור המראה", אומר ד"ר רודניצקי. "לראייה, ניתן לראות כי מטופלות רבות מגיעות אלינו לאחר שעברו טיפולים לא מוצלחים במרפאות אחרות, ויוצאות מאושרות ושבעות רצון מהמרפאה שלנו".

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן