טיפול העלמת נימים והעלמת ורידים – צפו בסרטון ההדגמה החדש

מי מאיתנו לא ראה ורידים ונימים בולטים? אותם כלי דם שנראים לעיתים כחולים או אדומים, מופיעים מתחת לעור, ומלווים את גופינו בכל גיל. עם הזמן, העור הופך להיות דק יותר, והנימים והורידים הופכים לבולטים יותר, וכמובן שניתן לחזות בהם ביתר קלות. 

לאחרונה, הגיעו מטופלים רבים למרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, כדי לבצע טיפול להעלמת נימים. הקיץ ועונת החתונות גרמו לאותם מטופלים לבצע את הטיפול היעיל והמהיר להעלמת הנימים בשלל אזורים – ידיים, רגליים, פנים ואוזניים. בכך, הם זכו למראה צעיר, רענן וכמובן – ללא מראה של נימים וורידים מציקים, הגורמים לבושה ולאי נוחות.

מדוע הנימים בולטים?

ד"ר רודניצקי אומר כי "ישנם מספר הגורמים להיווצרות הנימים והורידים. לרוב מדובר על תורשה, משקל עודף או השמנה, עמידה ממושכת על הרגליים, עבודה פיזית מאומצת, הריון או גלולות למניעת הריון המכילות אסטרוגן, פציעות באזור המכיל נימים וורידים ועוד. אבקש לציין כי לא פעם מדובר על בעיה בריאותית ולא רק קוסמטית אסתטית".

הטיפול להעלמת הנימים קצר ביותר, ואורך דקות ספורות לכל נים או וריד, ובד"כ הוא נעלם אחרי טיפול אחד. לאחר מספר שבועות המטופל חוזר לביקורת ונבדק הצורך בטיפול שני. כמו כן, כיוון שלא מדובר בניתוח, ניתן לחזור לשגרת היום כבר עם סיום הטיפול.

צפו בסרטון:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן