כיצד נראה טיפול למילוי עצמות הלחיים וצידי הפה? צפו בתמונות!

את הגיל אי אפשר לעצור, את זה כולנו יודעים. עם השנים, העור הופך להיות פחות מתוח, פחות רענן, ונראה מבוגר ורפוי. אחד מהטיפולי שהפכו למבוקשים במיוחד בשנים האחרונות, הוא מילוי עצמות הלחיים וצידי הפה, ובעזרת טיפול זה, ניתן להשיב למטופלת את המראה הצעיר של לחיים נפוחות, צעירות ורעננות.

"ככל שאנו מתבגרים, אחוזי השומן בפנים הולכים ונעלמים, וכך נשים מעל גיל 40 למשל, מרגישות שהלחיים שלהן דקות ורפויות יותר, מה שמעיב על צורתם של כל הפנים. מילוי נפחים, מילוי עצמות לחיים וגם מילוי לאזור הפה, הופכים את פני האישה לצעירים, מתוחים, מושכים ויפים יותר. לראייה, הביקוש לטיפול זה הולך וגובר, כאשר אותן מטופלות מבינות שניתן להשיג תוצאות מרשימות, ללא ניתוח וזמן החלמה", אומר ד"ר עודד רודניצקי.

מה עושים במהלך הטיפול?

ראשית כל, חשוב לדעת שמדובר בטיפול בלי כאבים. בטרם תחילת הטיפול, מורחים באזור הלחיים משחת אלחוש, ולאחר מכן, ד"ר רודניצקי ממלא את השקעים בעזרת חומרי מילוי טבעיים. "המטופלת יכולה לחזור לשגרת יומה מיד עם סיום הטיפול", הוא אומר.

מילוי עצמות לחיים מעצב את האזור, מחזיר לו את הנפח ואת המראה המתוח והצעיר בעזרת חומצה היאלרונית מיוחדת, ובכך משלימים את המראה הנאה, המתוח והמושך.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן