כל מה שרציתם לדעת על מילוי גב כף היד

עם השנים, הגוף שלנו, כמו הגיל שלנו, הולך ומתבגר, וכך גם העור שעל גופנו. רבים נוטים לחשוב שהדבר היחיד שניתן לעשות כדי לשפר את המראה החיצוני שלנו בעזרתה של הרפואה האסתטית, הוא טיפול בפנים (צוואר, לסת, מצח, עיניים, שפתיים ועוד).

אלא שעולם הטיפולים האסתטיים התקדם עד מאוד, וכיום ניתן לבצע טיפולים קוסמטים נוספים דוגמת מילוי בגב כף היד – המעניק לכפות ידינו מראה צעיר ורענן יותר.

לא רבים יודעים זאת, אך העור המכסה את גב כפות ידינו הינו מהדקים בגוף האדם כשכמות השומן התת עורית בו נמוכה עד מאוד. ככל שחולפות השנים, העור שעל גב כף ידנו הולך ונעשה דק ורגיש עוד יותר.

מלבד זאת, החשיפה לשמש והשינויים באקלים תורמות גם כן להזדקנות העור. התוצאה: עור רפוי ודק, ורידים בולטים ונוצרים כתמים. הפתרון: טיפול במרפאתו של ד"ר רודניצקי, אשר מתאים הן לנשים והן לגברים.

אופן הטיפול

לפני מספר שנים, הטיפול באזור זה היה מתבצע בצורה אחרת לגמרי – על ידי שאיבה של השומן מאזור אחר בגוף המטופל והזרקתו אל גב כף היד. שיטה זו נחשבה למסובכת יותר, כואבת יותר ויקרה יותר.

אלא שכיום, הטיפול מתבצע באופן שונה לגמרי. ד"ר רודניצקי מבצע מילוי בגב כף היד על ידי מילוי בחומצה האלרונית אשר מותאמת במיוחד לעור גב כף היד. תוצאות ניתן לראות באופן מיידי, אך הן הולכות ומשתפרות בשבועות שלאחר מכן, כשהנפח חוזר לאזור גב כף היד.

יתרון משמעותי נוסף של הטיפול: האטת תהליך ההזדקנות של העור באזור המילוי (החומצה האלרונית גורמת לפעילות מחודשת של התאים באזור הטיפול).

האם מדובר בטיפול כואב ומה בנוגע לחומר?

הטיפול המתבצע במרפאתו של ד"ר רודניצקי אינו כואב כלל. הוא נעשה באמצעות מחט מיוחדת אשר מוחדרת מתחת לעור ללא כל פגיעה בכלי הדם. החומר שבו נעשה שימוש במהלך הטיפול אינו מסוכן כלל, ומשתמשים בו גם לאזורים שונים בגוף.

העלמת כתמים

בנוסף, ד"ר רודניצקי מבצע במרפאתו הסרת כתמי פיגמנטציה, אשר עשויים להופיע על גב כף היד שלנו במהלך השנים (גנטיקה, שמש ועוד). מדובר בטיפול אשר מיועד ללקוחות המעוניינים בטיפול נקודתי. כלומר, הסרת כתם או כמה כתמים בודדים מנקודה ספציפית.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן