צפו בתמונות לפני ואחרי | טיפול בפיגמנטציה באזור הפנים

כחלק מהצורך להסביר למטופלים ולמטופלות איך הטיפולים האסתטיים במרפאה יכולים לעזור להם, הן ברמה החיצונית והן ברמה הפנימית (בטחון עצמי, דימוי גוף), ד"ר רודניצקי משתמש בתמונות ובמצגות של מטופלים שעברו טיפולים שונים להשבחת המראה. גם הפעם, במקרה של המטופלת שמופיעה בתמונות מטה, תמונות של אזורי טיפול הוצגו במהלך הייעוץ, תוך מתן הסברים מקיפים על אופן ומשך הטיפול. 

המטופלת, שפנייה מופיעים בתמונות של "לפני ואחרי", עברה טיפול בכתמים באזור הפנים, מה שנקרא פיגמנטציה. ד"ר עודד רודניצקי מסביר כי "כתמים על העור יכולים להופיע בעקבות סיבות רבות – מגנטיקה ותורשה, אכילה לא בריאה של מזונות וכמובן חשיפה לשמש או עישון".

כאן המקום להזכיר, כי לכתמי עור יש כמה סוגים:

  • מלזמה: כתמים שמופיעים בדרך כלל באזור הלחיים, המצח ומעל השפתיים. הם מופיעים לרוב עקב שינויים הורמונליים וגורמים גנטיים.
  • כתמים הנוצרים בשל דלקת הליך דלקתי: הכתמים מופיעים לרוב אצל כהיי ושחומי עור, בעקבות בעיה דלקתית בעור.
  • כתמים הנוצרים מחשיפה לשמש: כתמי שמש מופיעים על הפנים, הידיים, על הגב ובעיקר על אזורים שחשופים לאור השמש זמן רב.

 

בתמונות ניתן לראות כי שני צידי הפנים הכילו כתמים רבים, ולטענת המטופלת – "גם איפור כבד לא טשטש או העלים בקצת את הכתמים". לאחר הטיפול בפיגמנטציה, ניתן לראות כי עור הפנים חלק ונקי מכתמים. חשוב לציין כי סוגי הכתמים משתנים ממטופל למטופל, ועל כן בפגישת הייעוץ, הרופא מחליט על אופן הסרת הכתמים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן