לפני ואחרי | מילוי שקיות מתחת לעיניים לגברים? יש כזה דבר!

ברוב המוחלט של הפוסטים שעולים כאן בבלוג, אתם רגילים לראות מטופלות שעוברות טיפולים שונים, בין אם מדובר בסרטוני הדגמה של טיפולים, ובין אם מדובר בתמונות לפני ואחרי האהובות על הקוראים והמטופלים שלנו. עם זאת, לא הרבה יודעים כי הטיפולים המוצעים במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי מתאימים לשני המינים, כלומר – הטיפולים האסתטיים מתאימים גם לגברים.

אחד מהטיפולים המבוקשים בקרב הגברים, הוא מילוי שקעים ושקיות מתחת לעיניים. כפי שהסברנו בעבר, השקיות האלו נוצרות בעקבות מספר סיבות: גיל, זמן וגנטיקה. הטיפול עצמו מתאים גם לאנשים מבוגרים שעם הזמן נוצרו אצלם שקיות, שקעים וכהויות, אך גם לאנשים צעירים שנוצרו אצלם שקעים, כהויות ושקיות בעקבות גנטיקה.

טיפול מקצועי – תוצאה מיידית

אחד מהיתרונות הבולטים של הטיפול למילוי שקיות מתחת לעיניים הוא התוצאה המיידית שניתן לחזות בה כבר בגמר הטיפול. ד"ר רודניצקי מתאים באופן אישי חומצה היאלורונית הכוללת חומר מאחלש, כך שהטיפול עצמו אינו כואב או מכאיב. החומצה מוזרקת לאזור השקיות, ובכך ד"ר רודניצקי מעלים לגמרי את השקיות מתחת לעיניים.

ניתן לראות כי במקרה של המטופל שמופיע מטה, השקיות היו בולטות, מה שהעניק מראה עייף ומבוגר לפנים. לאחר הטיפול שהעלים את השקיות הנפוחות, מראה הפנים חזר להיות צעיר ויפה כמו שהיה שעבר.

צפו בתמונות לפני ואחרי של טיפול העלמת שקיות מתחת לעיניים:

אצל המטופל הבא, ניתן לראות כי השקיות אמנם לא מאד בולטות, אך הן עדיין השפיעו רבות על מראה הפנים ואזור העיניים. בעוד שלפני הטיפול, מראה אזור העיניים היה עייף, רפוי ומבוגר, לאחר הטיפול ניתן לראות כי אזור העיניים הורם מעט, והפך להיות צעיר ומתוח יותר. העלמת השקיות גם במקרה הזה, שינתה את מראה הפנים, וגרמה להן להראות צעירות יותר.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן