מה היו הפתרונות המקובלים לטיפול בצלקות בפנים עד היום?

בעבר הלא רחוק, עקב טכנולוגיה מוגבלת, טיפולים בצלקות היו נעשים תוך כדי הליך מורכב, ארוך ומייגע, שלעיתים השאיר את המטופלים הסובלים מצלקות בפנים, עם תוצאות לא מספקות. היום לעומת זאת, הודות לטכנולוגיות חדשות בתחום הרפואה האסתטית, ניתן לטפל בסוגים שונים של צלקות. אחת מהטכנולוגיות שנכנסו לשוק הרפואה האסתטית בשנים האחרונות, זה מכשיר ה Ellipse, אשר נועד לטפל במגוון בעיות קוסמטיות שונות כגון צלקות בפנים, קמטים, פיגמנטציה, ורידים, נזקי שמש ועוד, בצורה מהירה ואפקטיבית.

חשוב להבדיל בין שני סוגים של צלקות – צלקות היפר טרופיות וצלקות היפו טרופיות

צלקות היפרטרופיות הן גידול של רקמות שהגלידו ונבנו על האזור בו נפצע העור, כתוצאה מגיבוש של קולגן. למרות שצלקות אלו ניראות גדולות פיזית, הן לא מתפשטות מעבר לתחום של הפציעה, וזה לעומת צלקות קלואיד, אשר עלולות להתפשט מחוץ לרדיוס הפציעה. הליך טיפול בצלקות היפרטרופיות דורש שימוש במכשיר הלייזר, ובמקביל לכך, מוזרקת תרופה לשיפור המצב.

צלקות היפוטרופיות הן גבוהות ומורמות מעט, כתוצאה מעודף קולגן. בטיפול בצלקת היפוטרופית, גורמים לייצור קולגן חדש ע"י גירוי של תאים, וזה גורם לשיפור מראה הצלקת, ואף משטיח אותה. ניתן להשתמש בעוד כמה טכניקות של גירוי באזור לשיפור מקסימלי. צלקות אקנה השייכות לצלקות היפוטרופיות, משתפרות מאוד לאחר הטיפול.

לפני הטכנולוגיות החדשות קשה היה לטפל בצלקות פתרון של ממש לא היה בנמצא. לכן, בוצע שימוש רק במשחות למיניהן והטיפול היה לרוב לא יעיל. הטיפול בלייזר באמצעות מכשיר Ellipse הנו מורגש על העור, אך לא כואב.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן