מוכנים לים? הטיפולים שיכינו אתכם לחודשי הקיץ

ישראלים רבים המחכים בקוצר רוח לחודשי הקיץ, כדי לבקר בחוף הים, מתחילים את ההכנות לחודשים החמים חודשים רבים לפני כן. חלק פונים לטיפולים אסתטיים כדי לחטב ולעצב את הגוף, בוחרים לעשות דיאטה ופעילות ספורטיבית וחלק בוחרים לשלב את שניהם גם יחד.

אם גם אתם חושבים לבצע טיפול אסתטי לפני שהקיץ מגיע, מאמר זה מיועד בדיוק עבורכם. ריכזנו את הטיפולים האסתטיים המומלצים לביצוע לפני הגעתם של חודשי הקיץ החמים, אשר מתאימים בדיוק לתקופה שבה נותרים עם לבוש מינימלי בחוף הים.

מזותרפיה

יש לא מעט קרמים אשר מיועדים להזנת העור, אך העור שלנו זקוק בעיקר לחומרים מסוימים בכמויות מסוימות, וכאן נכנס לתמונה טיפול מזותרפיה, אשר מחזיר את הרעננות לעור הפנים. במסגרת טיפול מזותרפיה, מוזרקים לעור חומרים מיוחדים, וביניהם מינרלים וויטמינים נוגדי חמצון.

טיפול בצלוליט והצרת היקפים

במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי מתבצע טיפול בצלוליט בשיטה חדשנית. ד"ר רודניצקי מפרק למעשה את תאי הצלוליט ומביא אותם למצב של תאים בריאים. התוצאות בטיפול זה מהירות וניתן לראות תוצאות כבר אחרי הטיפול הראשון, ובנוסף הוא תורם להצרת היקפים בגופנו.

העלמת נימים והעלמת ורידים

כאן נהוג לחשוב בדרך כלל, שטיפול להעלמת נימים והעלמת ורידים הינו טיפול אסתטי ותו לא. אך לא כך הדבר. ורידים בולטים או דליות ברגליים יכולים להוות סכנה בריאותית לכל דבר, ויש לטפל בהם גם מבחינה זו, ולא רק כדי להשיג רגל חלקה ונקייה מוורידים ונימים.

עיצוב ישבן ועיצוב חזה

כיום ניתן לעצב כל חלק בגוף שלנו, גם את הישבן ואת החזה, בעזרת חומצות מיוחדות למילוי אזורים אלו. ניתן להעניק לישבן מראה עסיסי יותר וכך גם לחזה, בעזרת מזרקים של 10 CC ולא 1 CC כפי שנהוג. מדובר בטיפולים שאינם כואבים וכאלה שלא דורשים החלמה ארוכה.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן