מילוי גב כף היד – האם התוצאה כה משמעותית?

אנחנו לוחצים איתן יד בפגישה או בהיכרות, ממששים איתן, לוחצים או מלטפים, וכמעט כל דבר נעשה בעזרתן. הידיים הן מהאיברים הכי שמישים אצלנו, ומלבד הפנים, הן האיבר שכמעט תמיד נמצא חשוף. כאשר מדובר בכפות הידיים, הדבר מתעצם, ולמעט כפפות, כפות הידיים תמיד חשופות ונראות לכל.

אז היכן הבעיה? עם הזמן, העור העדין והדק מאבד את כמות השומן התת עורי, והעור נראה זקן, מקומט ורגיש יותר. 

כפות הידיים חשופות יותר לפגעי השמש, ליובש, לקור או לחומרים שונים שבאים במגע עם העור. כל אלו, עלולים לגרום לנזקים בעור, דבר שהופך לרגיש יותר, ככל שהזמן עובר. גם לבעיה זו, קיים פתרון במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי – מילוי בגב כף היד.

"הטיפול היעיל ביותר, שלאחריו ניתן לחזות בתוצאות מידיות, הוא הטיפול שאנחנו מבצעים במרפאה – מילוי גב כף היד בחומצה היאלורונית מיוחדת, שמותאמת לאזור ולמצב העור של המטופל", אומר ד"ר רודניצקי.

אותה חומצה, מחליפה את השומן שהיה בעבר נשאב מאזור אחר בגוף ומוחדר לכף היד, מה שמקל על הטיפול, ומפשט את כל התהליך. "השיטה של שאיבת שומן כבר לא יעילה מספר שנים, כיוון שהיא כרוכה בתהליך ארוך, מסובך, יקר וכואב יותר", הוא מוסיף. כמו כן, לעיתים הטיפול מתחלק למספר טיפולים, זאת לטובת השגת תוצאות מיטביות ומושלמות – מראה גב כף יד מלא, חלק, מתוח וצעיר.

יתרון נוסף של הטיפול הוא התוצאות המהירות הנראות לעין – כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן לחזות בתוצאות, ואלו משתפרות עם הזמן. חשוב לזכור – הטיפול למילוי כף היד מאט את תהליך ההזדקנות של העור, ומונע קמטוטים.

צפו בתמונות לפני ואחרי:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן