מילוי ועיצוב ישבן או תיקון סימטריה – למה לא גם וגם? | צפו בסרטון!

עונת הקיץ הלוהטת תכף מסתיימת, אבל ניתן כבר עכשיו לקבוע, כי אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, היה הטיפול לעיצוב ומילוי הישבן. נשים רבות בחרו לעצב את הישבן שלהן, כך שהוא יהיה מחוטב, מעוצב ודומה לישבן של המפורסמות והסלביות שמופיעות ברשתות החברתיות ובטלוויזיה, בעיקר משפחת קרדשיאן המפורסמת. 

לאחר הטיפול בישבן, מתקבל אזור מלא בעסיסיות ובסקסיות, תוך טיפול באסימטריה ובעיות קוסמטיות אחרות. הטיפול מיועד לנשים בכל הגילאים ולכל אישה המעוניינת לערוך בו שינויים – להגדילו, לטפל באסימטריה, חורים בישבן או אפילו לשנות את צורתו. לאלו המפחדות או חוששות ממחטים – הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית.

ההליך בפועל

ביום הטיפול, המטופלת מגיעה למרפאה של ד”ר עודד רודניצקי, וביחד עימו, הם קובעים ומגדירים את האזור והתחום שבו יערך הטיפול בישבן. לאחר זאת, ד"ר רודניצקי מרדים את האזור בהרדמה מקומית, ולאחר שהאזור רדום, הוא מחדיר מחט מיוחדת המכילה חומצה היאלורונית, שעימה ממלאים את האזור.

לאחר הטיפול, לעיתים ישנה רגישות לאחר הטיפול באזור, אך בדומה למרבית הטיפולים במרפאה, ניתן לחזור לשגרת החיים, בלי צורך בטיפולים נוספים. כמו כן, לאחר מספר חודשים, על המטופלת להגיע לביקורת במרפאה.

צפו בד"ר עודד רודניצקי מסביר על טיפול עיצוב ומילוי הישבן, תוך תיקון האסימטריה באזור:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן