מילוי ישבן או העלמת צלוליט – אפשר ביחד! | לפני ואחרי

הקיץ בשיאו וחוף הים הוא אחד מהמקומות שכן אפשר להגיע אליהם בקלות יחסית, בלי חשש להידבק בקורונה או לשלם כסף רב כדי ליהנות.

כדי שנראה טוב גם בבגדי ים, ישנן שיטות שונות לטפל במצבורי השומן ובעיצוב הגוף, מקרמים ומסכות שונים ועד לטיפולים אסתטיים המבוצעים ע"י רופאים מקצועיים.

הפעם בחרנו להראות לכם שני טיפולים שונים, שלעיתים ניתן לשלב ביניהם, לפי בחירת המטופלת והצורך.

להיפרד לצמיתות מהצלוליט

טיפול בצלוליט הוא מהטיפולים המפורסמים במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, עם אלפי מטופלות מרוצות שאמרו שלום ולא להתראות לצלוליט בירכיים, ברגליים ובישבן.

אותן מטופלות נפרדו מהעור המדלדל וממרקם "קליפת התפוז" שהיה להן, וכעת הן נהנות מעור מתוח, מוצק וצעיר. בעזרת החדרת מחט קנולה מיוחדת, ממלאים ומעצבים את האזור שמלא בצלוליט.

ראוי להדגיש כי הטיפול מפרק לגמרי את תאי השומן, והם אינם חוזרים עוד. כמו כן, למרות שבד"כ בעיקר לנשים יש צלוליט, הטיפול מיועד גם לגברים שאצלם הופיע צלוליט. בניגוד למה שחושבים, צלוליט עלול להופיע בשאר חלקי הגוף, כמו גב, פנים, ידיים וכדומה, אך הטיפול בכל האזורים הללו זהה.

עיצוב הישבן בקלות וביעילות

טיפול לעיצוב ומילוי הישבן הוא טיפול חדש יחסית, שהחל להיות מבוקש בשנים האחרונות, נוכח הדוגמניות והמפורסמות בעלות ישבן מעוצב ומחוטב. הביקוש לעיצוב ישבן פופולרי מאד בקרב המטופלות הצעירות, כך שלא צריך להתאמן ולהשקיע הרבה כדי להשיג ישבן מעוצב ומחוטב.

כאשר מדובר על טיפול לעיצוב הישבן, ניתן לשלב אותו יחד עם טיפול להעלמת צלוליט, כך שהתוצאה המתקבלת היא לא רק העלמת מצבורי שומן עיקשים, אלא גם עיצוב וחיטוב כל האזור. בכך, מתקבלת תוצאה מופלאה בהרבה יותר, ולראייה – הרבה מטופלות בוחרות לשלב את שני הטיפולים לטיפול אחד מקיף.

לא מספיק לכן/לכם התמונות? צפו בסרטון:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן