מילוי שקעים מתחת לעיניים – סיפור מקרה מהמרפאה

לאחרונה הגיעה אלינו מטופלת שעברה הזרקת חומרי מילוי מתחת לעיניים לפני 3 שנים במרכז אסתטי מתחרה, וכתוצאה מכך, במקום לשפר את מראה פניה, נוצרו נפיחויות גדולות מאוד מתחת לעיניים. באופן כללי, כשבאים לעבור טיפול של מילוי שקעים מתחת לעיניים, המטרה היא ליישר את האזור, כדי שיהיה ישר ויפה. יחד עם זאת, במקרה של המטופלת, היא הסתובבה 3 שנים עם נפיחויות מאוד לא נעימות. המטופלת פנתה לרופאים רבים אשר מתעסקים באסתטיקה, אך אף אחד מהם לא הצליח לעזור לה עם הבעיה שנוצרה. רופא מסוים אף הציע לה לבצע ניתוח כירורגי, למרות שבכלל לא היה צורך בניתוח עבור הבעיה שלה. המטופלת בסך הכל רצתה לשפר את המבנה של אזור העיניים, אך עקב הזרקה לא נכונה או שימוש בחומר מילוי לא נכון, התוצאה הייתה סבל ואי נעימות מבחינה אסתטית, אשר נמשכו זמן רב מדי.

הטיפול במרפאת ד"ר רודניצקי

לאחר שניסתה רופאים רבים, המטופלת הגיע למרכז הטיפולי של ד"ר עודד רודניצקי לבחינת מצבה, ולהפתעתה, הוא הצליח לתקן את כל הבעיות בפניה תוך כמה דקות. בפעולה של כמה דקות בכל צד, ד"ר רודניצקי הוריד את הנפיחויות בפרוצדורה רפואית ממוקדת. מאחר שד"ר רודניצקי הינו בעל ניסיון עשיר של שנים בתחום האסתטיקה, מעביר השתלמויות לרופאים מכל הארץ ואחראי על יבוא טכנולוגיות חדשות בתחום, לאחר שבחן את המקרה של המטופלת, הוא ידע בדיוק מה לבצע על מנת לתקן את המצב ובאיזו שיטה.ד"ר רודניצקי, פירק נכון את החומר שהוזרק לה בעבר, ובכך תיקן את האזור הנפוח והחזיר את המראה הטבעי לקדמותו. לאחר מכן ביצע טיפול מחדש באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית, וכיום העיניים של המטופלת נראות אסתטיות ונאות.

לסיכום, החוכמה בטיפול אסתטי עבור מילוי שקעים מתחת לעיניים, היא לדעת להזריק את החומר הנכון, במינון הנכון, בדילול הנכון ובמיקום הנכון. זו הסיבה שמומלץ לבצע טיפולים הדורשים הזרקות מילוי, רק אצל רופא אסתטי מומחה.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן