מעיין הנעורים: טיפולי מיצוק עור וסקין בוסטר שישיבו את המראה שלך שנים אחורה

מאז ומתמיד אנחנו חולמות על עור שיהיה מצד אחד חלק, נעים ורך, ומצד שני שיהיה מוצק וקשה, שיישאר במקומו ולא ידלדל יותר מדי. הבשורה הטובה היא שלפעמים חלומות מתגשמים, ובעזרת טיפול למיצוק העור בשילוב סקין בוסטר במרפאה של ד"ר רודניצקי, כולנו יכולות להשיג את העור הצעיר והיפה שתמיד חלמנו עליו.

מהו טיפול למיצוק העור?

הטיפול שבו משתמש ד"ר רודניצקי במרפאתו מספק פתרון יעיל לבעיה של עור נפול. בשימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, ד"ר רודניצקי מטפל במיצוק העור במגוון אזורים בגוף. מכשיר האליפסה איתו עובד ד"ר רודניצקי הופך את העור לאלסטי יותר, ונעים למגע. 

הטיפול מורגש מעט באזור המטופל וגורם לאדמומיות קלה, אך זו עוברת לאחר מספר שעות, ובמקומה ניתן יהיה לראות את העור קורן, מוצק ומתוח, כתוצאה מייצור הקולגן. מיד לאחר הטיפול כבר ניתן לחזור לשגרה מלאה.

למה מתכוונים כשאומרים סקין בוסטר?

סקין בוסטר הוא טיפול נוסף, שיכול להשתלב בצורה נהדרת עם טיפול למיצוק העור. למעשה, עם השנים ובמהלך ההתבגרות שלנו, הגוף עובר שינויים, כאשר אחד מהם הוא ירידה בכמות החומצה ההיאלורונית. כתוצאה מכך, הגוף מאבד חלק מיכולתו לספוח מים וכך נפרדים סיבי הקולגן והאלסטין זה מזה. בפועל, העור נראה יבש וחסר ברק.

סקין בוסטר הוא טיפול שמחדיר לחות לתוך השכבות העמוקות של העור, וכך יוצר אפקט דומה לזה של מיצוק העור – העור הופך להיות רך, זוהר, וגמיש. 

הטיפול יכול להגיע כטיפול משלים למיצוק העור, משום שסקין בוסטר מתמקד בקמטים קטנים יותר, ופחות בגדולים. כך, שילוב של שני הטיפולים יביא לתוצאה המושלמת ומראה העור החלק ביותר.

ומה תפקיד הקולגן?

על שאלה זו עונה ד"ר רודניצקי בעצמו: "הקולגן הוא חלבון שנמצא בין התאים בגוף. בצעירותנו, כמות הקולגן בגוף גדולה יחסית, אך היא יורדת ככל שאנו מתקדמים בגיל. כאשר כמות הקולגן גדולה, העור חלק, גמיש וקורן יותר, ולכן כאשר הקולגן פוחת, נראה יותר קמטים מופיעים. גם גורמים חיצוניים כגון עישון או חשיפה מרובה לשמש יכולים לגרום להפחתה ברמת הקולגן, אך למרבה המזל, בעזרת הטיפולים הנזכרים מעלה, ניתן להשיג תוצאות דומות לפעולת הקולגן".

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן