מתוך מיינט הרצליה: "כך תעלימו את הנימים הבולטים ברגליים"

תופעת הנימים והורידים הבולטים ברגליים, הפכה בשנים האחרונות לבעיה אסתטית שנשים רבות סובלות ממנה. מעניין לראות, כי לא רק נשים מבוגרות יחסית סובלות מהבעיה, אלא גם נשים צעירות, בגילאי ה-20-30. כתבה מיוחדת שהוקדשה לנושא זה באתר החדשות Mynet הרצליה, עושה סדר בדברים. כחלק מכתבה, ד"ר עודד רודניצקי התראיין וסיפר על הטיפול החדשני לטיפול בנימים. 

“בעיית הנימים בולטת והם צבועים בצבע כחול. עד כמה שאני זוכרת, אין לי דם כחול, אבל הנימים עדיין מופיעים בצבע כחול, בעיקר עקב האור שחודר אל העור. חלק מהאור נספג בשכבת הגוף, והשאר חוזר לעיניים שלנו”, כותבת המראיינת. בנוסף לכך, חשוב לזכור כי וריד רחב הוא כלי הדם הכחול המוכר לנו. כשמדברים על נימים, הם בד”כ יהיו בצבע ורוד או אדום, ומדובר על בעיה אסתטית שלא נחשבת למסוכנת, אך כן חשוב לטפל ולא להזניח כי להימנע מבצקות ברגל בעתיד.

הכתבה מספרת ש”ד”ר עודד רודניצקי מסביר כי הטיפול להעלמת הנימים מבוצע דרך מכשיר לייזר חדשני, היורה קרני לייזר שנספגות בכלי הדם ומחממות אותו. החימום גורם לוריד או לנים להיעלם, והוא מתאים גם לורידים כחולים וגם אדומים או ורודים. אחרי הטיפול, הנימים נספגים בתוך הגוף, ולא מופיעים יותר. הדרך לחצאית המיני מעולם לא הייתה קצרה יותר”.

הטיפול, כפי שכבר קראתם בכתבות קודמות, נעשה באמצעות המכשור המתקדם בעולם, בטכנולוגיית לייזר חדשנית, וניתן לחזור לשגרת החיים מיד עם תום הטיפול.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן