נזקי החורף – כיצד ניתן לשקם את הפגמים?

החורף מביא עמו יתרונות רבים – גשם שמנקה את הרחובות וממלא את הכנרת, אווירה חורפית ורצון עז לשתות שוקו חם רוב הזמן. עם זאת, החורף גורם לגופינו נזקים הדורשים שיקום וטיפול לפני בואו של הקיץ הישראלי. על כן עונת האביב, היא העונה המתאימה ביותר לשיקום ולטיפול הנזקים והפגמים.

מהם אותם נזקים? ד"ר עודד רודניצקי מציג את הנזקים השכיחים כתוצאה מעונת החורף היבשה: עור יבש בכל הגוף, סדקים שונים וקמטוטים בעור, מה שמצריך טיפול איכותי ומהיר, תוך שימוש בחומצה היאלורונית המיועדות לכך, או ע"י סקין בוסטר שמחזיר לחות לעור, ומיישר קמטוטים קטנים הנוצרים במהלך החורף. אותו בוסטר, משקם את העור והופך אותו לרענן, צעיר ובריא. בנוסף לכך, למקרים בהם דרושה עבודה מסיבית ואינטנסיבית, ניתן להשתמש במכונת הלייזר (אליפסה), המשקמת בצורה דרמטית את העור, הן מבחינת המרקם והאלסטיות, והן מבחינת קמטוטים.

הכן את גופך לקיץ

ד"ר רודניצקי מוסיף, כי לקראת הקיץ ניתן לבחור במספר טיפולים כדי לשקם את העור ולהכין אותו לקראת הקיץ והשמש הישראליים. אחד מהטיפולים הפופולריים במרפאתו היא העלמת נימים מאזורים שונים בגוף. "כיוון שהרגליים מרבות להיחשף בקיץ, מטופלים רבים בוחרים לבצע את טיפול "העלמת הנימים" בעונת האביב, רגע לפני בואו של הקיץ". גם הטיפול בצלוליט ומיצוק הגוף מבוקש מאד בעונת האביב. מטופלות רבות בוחרות למצק, לחטב ולשפר את מראה העור באזור הירכיים והרגליים, תוך המסת שומנים הנמצאים באזור זה, אך ניתן לשלב את הטיפול בצלוליט גם באזורים וחלקים אחרים בגוף. גם הטיפול למיצוק וחיטוב הישבן אהוד מאד על המטופלות עם בואו של הקיץ.

טיפולים מבוקשים נוספים בעיקר בעונת האביב הם: ירידה במשקל והרזיה. הטיפול, מותאם לכל מטופל בצורה אישית, לפי המשקל, גיל, מין, מצב בריאותי ומטרת ההרזיה. בנוסף, הטיפולים המיוחדים בפיגמנטציה ובכתמי עור הופכים להיות טיפולים שכיחים בעיקר לפני עונת הרחצה ובגדי הים. ד"ר רודנציקי אומר, כי רוב המטופלים המגיעים לבצע טיפול להסרת כתמי עור, טוענים כי בעבר הם התביישו ללכת עם בגדי ים או בגדים קצרים, בשל אותם כתמים, מה שהוביל אותם לקשיים חברתיים ומצב רוח ירוד.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן