סובלות מפיגמנטציה ומקמטוטים? הכירו את הטיפול המשולב

בישראל יש שיעור גבוה מאוד של נשים, הסובלות מפיגמנטציה ומקמטוטים, שבין היתר נגרמים עקב החשיפה המרובה לשמש. החשיפה לשמש בשילוב הפחתה בייצור של הקולגן בגופנו, גורם לעור להזדקן. עם השנים מופיעים על העור כתמים, קמטים, סימנים של פיגמנטציה, נמשים ותופעות אחרות.

כיום, על מנת לטפל בבעיית הקמטים והכתמים – הפתרון הטוב ביותר הוא מכשיר ה Ellipse. המכשיר מציע טיפולים מיוחדים לעור שניזוק מקרני שימש. הטיפול מסייע לשמור על מראה עור צעיר, וזאת באמצעות העלמה או טשטוש קמטים, כתמים, סימני אדמומיות וסימני פיגמנטציה. מכשיר ה Ellipse מציע מגוון רחב טיפולים המתאימים לכל אזור בגוף.

המלצות לפני טיפול

ככל שהעור פחות שזוף כך הטיפול עובר ביתר קלות, ולכן מומלצת מאוד להגיע לטיפולים בעונת הסתיו שבה אין שמש חזקה. יחד עם זאת, המכשיר מיועד עבור טיפולים לבעלי עור שונים. מלבד החשיפה לשמש, מומלץ להימנע מביקורים במתקני שיזוף או שימוש בתכשירי שיזוף לפני הטיפול. כמו כן, מומלץ להימנע מעישון 4 שעות לפני תחילת הטיפול. ההמלצה לאוכלוסיית המעשנים באופן כללי, היא להפסיק לעשן, מאחר והעישון גורם לפגיעה בעור. בעלי עור רגיש, יכולים להניח בד קר על הפנים מייד בתום הטיפול או להשתמש בקרם ייעודי לפי המלצת הרופא בתום הטיפול. כמו כן, ההמלצה היא להיחשף כמה שפחות לשמש, ולהשתזף פחות, מאחר והשיזוף גורם להופעת קמטים וליצירת פיגמנטציות.

פרטים על הטיפול

אורכו של הטיפול הוא עד 20 דקות, וניתן לראות שיפור כבר אחרי הפגישה הראשונה. תוצאות מלאות ניתן יהיה לראות לאחר 3 טיפולים. הטכנולוגיה המתקדמת של מכשיר ה Ellipse, מציע טיפולים של טשטוש קמטים והעלמת כתמים ופיגמנטציה, ללא כאבים וללא צורך בהרדמה. אמנם תיתכן תחושה של צביטה קלה או חמימות באזור. העור לאחר הטיפול הופך לזוהר, חלק ורענן תוך מספר ימים. על מנת לשמור על מראה עור צעיר, ניתן לבצע טיפולי תחזוקה פעם או פעמיים בשנה.

איך הטיפול מתבצע?

הטיפול מבוצע בעזרת מכשיר ה Ellipse, ניתן לשלב טיפולי טשטוש קמטים ופיגמנטציה, עם טיפולי חידוש והצערת העור ( Skin Rejuvenation) – במסגרת הטיפול, כשמבוצע טיפול בכתמים, קמטים או בפיגמנטציה, ישנו חימום של הקולגן, הגורם להתפוגגות באזור המטרה. ניתן לשלב עם זה גם טיפול בקמטוטים, באמצעות השימוש בלייזר, המוטמע בטכנולוגיה של מכשיר ה Ellipse. טיפול משולב כזה, מעלים קמטוטים ומשפר את מרקם העור בכל המובנים

מתי נבחר בהזרקת חומרי מילוי ומתי בטיפול המשולב?

במידה והעור יבש, עייף ועם קמטוטים לא גדולים – הטיפול יבוצע באמצעות האליפס (טיפול משולב).

במידה והקמטוטים הם למעשה קמטים שמצריכים מילוי של נפח – נבחר להוסיף חומצות היאלורוניות, ברמת סמיכות המתאימה לעומק הקמט.

למי הטיפול מתאים?

הטיפול ב Ellipse מתאים לכל אחד שרוצה לטפל בפיגמנטציה לא מאוזנת, כתם ספציפי, או במספר כתמים, כל אחד יכול בהתאם לצורך. הטיפול המשולב מתאים כל מי שיש לו קמטוטים קטנים בפנים וגם פיגמנטציה,

כך או כך, זה תלוי ייעוץ עם רופא מומחה לאסתטיקה. ניתן לבצע טשטוש קמטים בחומצה היאלורונית, תלוי במצב העור, מצב המטופל, גילו ועוד. ניתן לבצע את הטיפול בשלבים או בפגישה אחת. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן