סיפור מיוחד על העלמת שקעים מתחת לעיניים

בין מאות המטופלות המגיעות בכל חודש למרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, מדי פעם צצים סיפורים ומקרים מיוחדים, עליהם אנחנו חייבים לספר. לעיתים קרובות, מטופלים ומטופלות מגיעות למרפאה בחשש מסוים, לאחר שעברו טיפול אסתטי במרפאה אחרת, שתוצאותיו לא היו טובות. הבחירה במרכז הרפואי וברופא חשובות מאד, וכפי שנציג מטה, גם בחירת הטיפול בהתאם למצב הפנים, עלולה להיות קריטית. 

המטופלת שנראית בתמונות, עברה טיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים במרפאה אחרת. תוצאות הטיפול לא היו טובות – אמנם השקעים נעלמו במידה מסוימת, אך נוצרו גושים וגבעות מתחת לעיניים, מה שלא אמור לקרות כאשר מתאימים את הטיפול באופן אישי. הדבר עלול לקרות גם כאשר לרופא המטפל אין מספיק ניסיון בביצוע הליכים רפואיים כאלו, ומכאן הדרך לאכזבה קצרה מאד.

כפי שניתן לראות בתמונות, הטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים לא הניב תוצאות יפות. המטופלת הגיעה לייעוץ אצל ד"ר עודד רודניצקי, ובסופו הוחלט לבצע הליך של ריקון החומר שהוחדר לשקעים, החזרה של השקעים למצבם הראשוני, ולאחר מכן התאמה אישית של חומצה שתוזרק לשקעים, בהתאם למה שנדרש – כדי להגיע למצב מושלם.

בסוף התהליך, המטופלת הייתה מרוצה מהתוצאות, וכפי שניתן לראות בתמונה, השקעים נעלמו, והפנים נראים רעננים, יפים, צעירים ומתוחים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן