סרטון חדש! איך מעצבים שפתיים בצורה סימטרית?

למרפאה הגיעה עלמה צעירה עם אי סימטריה קלה בשפתיים. אמנם לא נדרשה עבודה רבה מבחינת עיבוי השפתיים, אך את תיקון אי הסימטריה הצליח לעשות ד"ר עודד רודניצקי בעזרת הניסיון הרב שלו. 

"למי שיש שפתיים מלאות וגדולות, הטיפול לעיבוי השפתיים פחות מומלץ", אומר ד"ר רודניצקי. חלק מטיפולי עיצוב השפתיים כוללים גם טיפול באי סימטריה בשפתיים. לכן, במידה וללקוחה יש שפתיים לא מיושרות או בנטייה מסוימת, הטיפול לעיצוב השפתיים יכול לפתור בקלות את בעיית האי סימטריות, כמו שהיה במקרה זה.

מסביב לשעון העונות

הטיפול יכול להתבצע בקיץ, בחורף, בסתיו או באביב, כאשר הטיפול עצמו לוקח מספר דקות, ולא נדרשת תקופת החלמה אחריו. מכיוון שאין השפעה חיצונית של מזג האוויר על ההזרקה לשפתיים, אין מניעה לעשות את הטיפול בעונה מסוימת, כמו טיפולים אחרים. 

בכל מרפאה יש שיטת אלחוש שונה, שתפקידה לדאוג שהטיפול יעבור ללא כאב כלל. במרפאה של ד"ר רודניצקי, משתמשים במשחת אלחוש  כדי לגרום להרדמה מקומית של המקום. השפתיים מעט אדומומיות לאחר הטיפול, אך התופעה חולפת תוך זמן קצר ומותירה את הלקוחה עם שפתיים משורטטות, בשרניות ורכות. 

מהלך הטיפול

במהלך הטיפול מוזרקת חומצה היאלורונית מיוחדת לאזור השפתיים, שגורמת לסיכוך וריכוך העור. מיד בתום הטיפול ניתן לראות את ההבדל המשמעותי בין השפתיים לפני ההזרקה, ובין השפתיים אחריה.עוד דבר מיידי בטיפול זה, הוא החזרה לשגרה. מהלקוחה לא נדרש שום שינוי בסדר היום שלה, ומיד בסיום הטיפול היא יכולה לחזור לעיסוקיה. 

על מה להקפיד?

כמו תמיד, יש לגשת רק לרופא בעל ניסיון ומומחיות בתחום, שמשתמש בחומרים איכותיים בלבד. ד"ר רודניצקי, למשל, מסביר שכדי ליצור שפתיים מושלמות, חשוב עד מאוד לשמור על יחס נכון בין שפה עליונה לתחתונה, כדי להישאר בגבול המראה הטבעי.

ניתן לראות אותו מדגים זאת בסרטון הבא: 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן