עיצוב ישבן – הדרך הבטוחה לישבן מחוטב ללא מאמץ | צפו בתמונה לפני אחרי

אם בעבר, עיצוב ומילוי הישבן היה פתרון נוח למטופלות מבוגרות שרצו להכניס מעט נפח ועיצוב לישבן שכבר לא נראה כמו שהיה בצעירותה, היום, רוב המטופלות של ד"ר עודד רודניצקי, הן צעירות בגיל ה-20 עד 40. טיפול עיצוב הישבן מתפתח משנה לשנה, וניתן לבחור צורות מגוונות לישבן – מרובע, משולש, עגול או סתם לגרום לו להיראות חטוב יותר.

כמו שכבר אמרנו, נשים מפורסמות כמו הקרדשיאנס, ניקי מינאז' או ג'ניפר לופז – כולן מציגות בכל קליפ ואירוע את הישבן המעוצב שלהן. 

המטופלות שמגיעות לטיפול לעיצוב הישבן, מודות כי הן מקנאות בצורת הישבן של אותן מפורסמות, ומחפשות פתרון קל שלא דורש מאמץ או עבודה קשה, כדי שגם ישבנן יראה מחוטב וסקסי.

עם זאת, ד"ר רודניצקי מציין כי ישנן מטופלות בגילאים מתקדמים יותר, שמגיעות גם כדי לבצע טיפול זה: "עם השנים, אזור הישבן מאבד מנפחו עקב שינויים בשרירים, רקמות חיבור שנחלשות, ואז השומן מתחיל לצנוח ולרדת, ומתחיל להיווצר צלוליט. לכן, בהרבה מהמקרים, טיפול לעיצוב הישבן משולב עם טיפול בצלוליט".

לפני – אחרי

בתמונה הבאה, ניתן לראות ישבן של מטופלת שגילה נע סביב ה-30, שאינה הייתה מרוצה ממראה הישבן שלה. ניתן לראות כי בתמונה של "לפני", הישבן גדול יותר ונפול, מה שמעיד על נפילת שומן והתחלה של צלוליט. לאחר הטיפול של ד"ר עודד רודניצקי, שבו מזריקים חומצה שהותאמה אישית לפי המאפיינים של המטופלת, ניתן לחזור לשגרת החיים, ללא כאבים או תקופת החלמה, וליהנות מישבן מחוטב, מעוצב וסקסי, כמו בתמונה "אחרי".

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן