"עכשיו הידיים שלי נראות כמו לפני 30 שנה" | אירנה מספרת על טיפול מילוי כף היד

טיפול מילוי גב כף היד ,שעליו דיברנו בשבוע שעבר, מאפשר השגת מראה של כף יד מלאה, צעירה ומתוחה, ללא צורך בניתוחים כואבים ובזמן החלמה ארוך. זוהי בשורה של ממש, כאשר הטיפול הגיע לפני מספר שנים לארץ, וד"ר עודד רודניצקי היה מראשוני הרופאים שהחלו לבצע טיפול זה.

לעומת טיפולים אחרים במרפאות אחרות, הדורשים לעיתים זמן החלמה קצר, טיפול למילוי כף היד במרפאה של ד"ר רודניצקי אינו דורש הכנות כלשהן או זמן החלמה. ניתן לחזור לשגרת החיים מיד בגמר הטיפול, בדומה לטיפולים נוספים שמתבצעים במרפאה. מלבד זאת, חשוב לזכור תמיד כי הידיים שלנו תמיד חשופות, ולמעט ימים קרים במיוחד שבהם אנחנו משתמשים בכפפות, הן נשארות פגיעות לנזקי מזג האוויר. 

לפני מספר שבועות, הגיעה אירנה, מטופלת חדשה במרפאה, לקבלת ייעוץ לפני טיפול למילוי כף היד. כמו תמיד, נקבע לה תור לייעוץ עם ד"ר עודד רודניצקי, ובמהלכו, היא סיפרה כי מראה הידיים המקומטות והזקנות, מפריע לה מאד. הידיים שלה לטענתה, איבדו מהנפח והיופי שהיו להן בעבר. כעת, היא לא מרוצה ממראה כפות הידיים, מהעור הדק שנהיה להן, ומכך שרואים בבירור את הוורידים בגב כף היד.

לאחר התייעצות ובחינת מצב כפות הידיים, נקבע כי אירנה תחזור לביצוע טיפול למילוי גב כף היד, תוך שד"ר רודניצקי מתאים לה באופן אישי חומצה היאלורונית, שתתאים למצב העור וכפות הידיים.

בעקבות הטיפול המוצלח, אירנה לא הצליחה להירגע ממראה כפות הידיים החדש והצעיר שלהן, והחליטה לכתוב מכתב תודה קצר:

"לד"ר עודד רודניצקי וצוות המרפאה,

אני אסירת תודה על הטיפול המסור והמוצלח בכפות הידיים שלי. כל השנים טיפחתי אותן בעזרת טיפולים שונים, טבעות ועיצוב ציפורניים, אבל אי אפשר לעצור את הזמן, ובשנים האחרונות כפות הידיים שלי החלו להיות מעט יותר מקומטות, והעור נהיה דקיק. חששתי בהתחלה שאולי חס וחלילה, הטיפול לא יהיה מוצלח וינפח לי משמעותית את כפות הידיים, אך לשמחתי פגשתי בצוות מקצועי וברמה גבוהה, ועוד יותר לשמחתי – עכשיו הידיים שלי נראות כמו לפני 30 שנים! 

תודה רבה שוב,

אירנה ק.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן