פילינג רפואי: הטיפול האידיאלי לחודשי החורף

רבים כבר יודעים זאת: ישנם לא מעט טיפולים אסתטיים שמומלץ לבצע אותם בחודשי החורף, חודשים שבהם קרני השמש חלשות יותר באופן משמעותי מאשר בקיץ.

לחורף הקר השפעה ישירה על העור שלנו. בתקופה זו, אנו סובלים בדרך כלל מיובש בעור, קילוף, אדמומיות וקמטוטים וקמטים חדשים, הדורשים טיפול. בנוסף, החורף הוא זמן מושלם "לתקן" את נזקי השמש שנוצרים במהלך חודשי הקיץ (כתמים בעור וכו').

הנה כל מה שצריך לדעת על טיפולי פילינג בחודשי החורף

פילינג לחודשי החורף

אחד הטיפולים שהכי כדאי לבצע בחודשי החורף הוא פילינג רפואי, שמטרתו לא רק הסתרה או העלמה של קמטים, אלא גם חידוש ומיצוק מסיבי של העור, מהסיבה שחשיפה מרובה לשמש עלולה לשבש את ריפויו של העור.

לעתים מדובר על טיפול אחד, אך במקרים מסוימים בטיפול אחד או שניים נוספים.

סוגי הטיפולים

ישנם שלושה סוגי פילינג – קל, בינוני ובינוני עמוק, כל אחד והיתרונות שלו. לפני תחילת הטיפול במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, מותאם הפילינג באופן אישי למטופל, בהתאם לסוג הבעיה והעומק שרוצים להגיע אליו בשכבות העור.

ניתן לבצע טיפול פילינג בכל גיל, אך במהלך שנות ה-30 לחיינו, כשהעור שלנו משתנה, מומלץ לבצע טיפול זה כדי לשמר את העור ולתחזקו באופן שוטף, ולא לחכות לנזקים עתידיים.

הסגולות של הפילינג הרפואי

הפילינג הרפואי לא רק גורם לחידוש העור ומיצוקו. הוא אף משפר את האחידות שלו, מווסת עור שמן ונקבוביות פתוחות, מטפל בכתמי פיגמנטציה, סימני מתיחה ומשפר את מראה הקמטים והקמטוטים.

ההחלמה

אם מדובר על פילינג קל, ההחלמה נמשכת עד יומיים. כשמדובר על פילינג בינוני, ההחלמה אורכת כשבוע.

בונוס: שלושה קרמים מומלצים לחודשי החורף

1. קרם לילה

קרם זה מתאים בעיקר לנשים מעל גיל 40. הוא בעל מרקם שמנוני יותר מקרמים אחרים, אך גורם לחידוש טקסטורות העור ולטיפול ביובש. קרם זה עשוי מחומרי הזנה פעילים.

2. קרם הזנה

קרם זה, המכיל ריכוז גבוה של ויטמין C, מעניק לעור מראה זוהר, רענן ובריא.

3. קרם הבהרה

קרם בעל מרקם עשיר המכיל רטין A בריכוז גבוה וכמות גדולה של אנטי אוקסידנטים המחדשים את הטקסטורה של העור. מדובר על נוסחה ייחודית התורמת לשמירת הלחות בעור. קרם זה מורכב בדרך כלל בהתאמה אישית לגוון העור.

הסרת כתמים נקודתיים בעזרת מכשור מיוחד

לעתים המטופל לא דורש מראה אחיד. במקרים אלו, ניתן להשתמש במכשור מיוחד להסרת כתמים נקודתיים, בעזרת שימוש בטכנולוגיית IPL להורדת כתמים (ניתן לעשות זאת בכל חלקי הגוף בשילוב עם קרם הבהרה).

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן