צפו בטיפול: הצערת עור הפנים והעלמת צלקות אקנה

אם סבלת מאקנה בצעירותך, בוודאי שמעת את האזהרה "לא לגעת ולא לפוצץ, או שיישארו לך צלקות". צלקות אלו עשויות להיווצר גם למי שהקפידה לא לגעת, ויכולות להוות מטרד בחיי היומיום. הצלקות עשויות לגרום לתחושת חוסר ביטחון, או לזמן התארגנות ארוך מהרגיל ושימוש באיפור פנים בתדירות גבוהה. מעכשיו לא עוד! טיפול במכשיר האליפסה יעזור להעלים את הצלקות ובאותה הזדמנות גם יגרום לך להיראות צעירה יותר.

במשך השנים העור שלנו עובר שינויים, וככל שאנו מתבגרות, מופיעים עוד ועוד קמטים. הדבר מתבטא גם בהיעלמות הנפח והאלסטיות, ולעתים כתמים תופסים מקום של כבוד. 

מה אפשר לעשות? טיפול לשיפור מרקם העור והצערת עור הפנים!

מדוע בכלל העור מאבד מחיוניותו?

לגיל ולתהליך ההתבגרות הטבעי בהחלט יש חלק נכבד בכל הנוגע להזדקנות העור. עם השנים, רקמות השומן פוחתות בגוף, אנו מאבדות קולגן וכתוצאה מכך פוחתת יכולת הגוף לספוח מים, וכך מאבד העור את המרקם האלסטי, ובמקומו נוטים להופיע קמטים ופגמים. 

כיצד עובד הטיפול להצערת העור?

ד"ר רודניצקי מספר כי בשל השוני בין מטופלת למטופלת, יש להתאים את הטיפול באופן פרטני. "במרפאה אנחנו משתמשים במכשיר האליפסה, מכשיר טכנולוגי חדיש, שבעזרתו ניתן להעלים כתמי פיגמנטציה, להדק רקמות ולהניע ייצור קולגן חדש. השימוש במכשיר משפר את מראה העור ומעלים קמטים, מסייע למצק את העור ולהחזיר את הנפח שאבד".

בסרטון הבא ניתן לראות לקוחה מרוצה, ששילבה את טיפול הצערת עור הפנים עם טיפול בצלקות אקנה:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן