צפו: העלמת שקעים מתחת לעיניים

קמת בבוקר וראית שיש לך מעין כהויות ושקעים מתחת לעיניים? נכון שאת אולי צעירה ואת חושבת שאת חריגה, אבל תופתעי לשמוע שבזמן האחרון, הרבה צעירות מתלוננות על שקעים וכהויות מתחת לעיניים, בדיוק כמו שלך יש. 

שקעים מתחת לעיניים יכולים להיווצר בעקבות שלל סיבות כמו רקע גנטי, ספיגת השומן התת עורי באזור, פיגמנטציה וחשיפה רבה מדי לשמש ועוד. חשוב להדגיש כי לעיתים, הצעירות שמות לב לשקיות שמופיעות מתחת לעיניים – אלו מעין בליטות מתחת לעין שנהוג לחשוב שהן נוצרות בעקבות עייפות, אך גם להן יש מספר סיבות. 

הטיפול להעלמת שקעים מתחת לעיניים מתבצע בתוך דקות במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי. לא אחת מגיעות מטופלות שעברו טיפולים כאלה אצל קוסמטיקאיות ואצל רופאים אסתטיים אחרים שאינן מרוצות מהתוצאה שהתקבלה. ד"ר רודניצקי כבר מכיר את ההליך שיש לבצע במטופלות אלה כפי שניתן לקרוא בכתבות קודמות בנושא – תחילה יש לפרק את העבודה שבוצעה בעבר ולהוציא את החומר שהוזרק. החזרת המצב לקדומותו מאפשר עיצוב ותכנון מקצועי וברמה גבוהה לפי רצון המטופלת. 

לאחר מכן, ד"ר רודניצקי מזריק חומצה היאלורונית בטכניקה מיוחדת, כאשר החומר מותאם באופן ספציפי לאזור העיניים. הטיפול עצמו אינו כרוך בכאב או בתקופת החלמה, וניתן לראות את התוצאה באופן מיידי עם גמר הטיפול.

נגן וידאו

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן