צפו: לפני ואחרי טיפול באזור העיניים

בשבוע שעבר הענקנו לכם הצצה מיוחדת, ובעזרת תמונות של “לפני ואחרי”, הצלחנו להמחיש כיצד נראים הטיפולים השונים שד”ר רודניצקי מבצע. בעקבות הבקשות הרבות שהיו, תוך הרעפת שבחים על התוצאות הנראות לעין, החלטנו השבוע להציג עוד שתי מטופלות, שעברו טיפולים באזור העיניים.

כפי שניתן לראות, הטיפול שבוצע אצל המטופלת הראשונה כלל מילוי שקעים מתחת לעיניים. כמו שהסברנו בעבר, השקעים מתחת לעיניים מתחלקים לשלושה סוגים: שקעים מולדים או גנטיים, שקעים שנוצרו עם הזמן כי הגוף מתבגר, ושקעים שנוצרו בעקבות תאי שומן באזור. במקרה הנ”ל, השקעים כהים בעקבות העור הדק, וכלי הדם נראים כהים יותר. ניתן לראות את השיפור הדרמטי והעלמת השקעים בתמונה מצד שמאל – אזור העיניים נראה בריא ורענן, ללא שקעים כהים המשדרים עייפות וזקנה.

המטופלת השנייה, גם היא עברה טיפול מקיף באזור העיניים. במהלך הטיפול, ד”ר עודד רודניצקי העלים את השקיות מתחת לעיניים, שמופיעות עם הזמן. ד”ר רודניצקי מציין, כי כדי לבצע טיפול זה דרושה מקצועיות ומיומנות רבה, תוך הקפדה על כמות ומינון חומרים נכון בהתאם לצורך. במהלך הטיפול, עורה של המטופלת ייושר ובכך השקיות נעלמו. לאחר מכן, הוזרקה חומצה היאלורונית, לפי הצורך. תוך כמה דקות, הטיפול הסתיים והלקוחה שבה לחיי היומיום ללא תופעות לוואי.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן