קולגן, קמטים ועור רפוי – איך הסקין בוסטר יכול לעזור?

מהו אותו קולגן שאנחנו שומעים עליו בפרסומות, בבתי המרקחת, ברשתות הפארם ובמכוני היופי? האם ישנה חשיבות לכמות הקולגן בגוף או שלכולנו כמות זהה של קולגן? כדי לעשות סדר בדברים, ד"ר עודד רודניצקי עונה על כל השאלות ומספר מהו אותו קולגן, ואיך טיפול בסקין בוסטר קשור אליו. 

"קולגן זה בעצם חלבון, שנמצא בין התאים שבתוך הגוף. כשאנחנו צעירים, יש יותר קולגן בין התאים, ולכן העור גמיש, מתוח ואלסטי יותר, וכמובן שאינו מכיל קמטים. עם הזמן, כמות הקולגן יורדת, וסימני ההזדקנות מתחילים להופיע. אותו קולגן שנדרש להוסיף לעור, מגיע בדרך כלל ממקור צמחי", אומר ד"ר רודניצקי.

הגיל עולה, הקולגן פוחת

"ככל שאנחנו מתבגרים, כמות הקולגן פוחתת, ותוך כדי, תהליכי הפירוק של הקולגן בגוף מואצים והופכים למהירים יותר. עם זאת, אסור לשייך את ההפחתה בקולגן רק בשל הגיל, אלא ישנן השפעות נוספות שגורמות לשני התהליכים האלה להתרחש: מפגעים סביבתיים, חשיפה מרובה לשמש ועישון נמצאו כגורמים המזיקים מאד לעור, כמו שידוע לנו".

אותה הפחתה בקולגן, גורמת לעור שלנו להיראות זקן, רפוי ומקומט יותר. זהו בדיוק ההבדל בין עור צעיר ומתוח, לבין עור מבוגר, שהופך להיות דק יותר, מקומט יותר, רופס ופחות מוצק. כמו כן, קמטים, קמטוטים, ונפילה של העור נגרמים בשל אותו מחסור בקולגן.

ומה הפתרון? סקין בוסטר!

"טיפול הסקין בוסטר חיוני ויעיל מאוד עבור קמטים קטנים, ופחות משמש כחומר מילוי לקמטים גדולים יותר. הוא מיועד להחלקת העור ולהעלמת אותם קמטוטים קטנים. הטיפול, שאורך מספר דקות, מבוצע בעזרת מחט דקיקה, שבה מחדירים חומצה הילארונית מיוחדת, ואפקט הטיפול נשמר עד לתקופה של 10 חודשים. כמו כן, ההמלצה היא לבצע סדרה של שלושה טיפולי סקין בוסטר בהפרש של כמה שבועות אחד מהשני, ולתחזק את התוצאה אחת לתקופה של כמה חודשים", אומרים במרפאה של ד"ר רודניצקי.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן