שיפור הביטחון העצמי באמצעות טיפול לטשטוש צלקות בפנים

צלקות בפנים, יכולות להוות תזכורת יומיומית על פגם קבוע במראה החיצוני. צלקת כזו, יכולה להווצר כתוצאה מניתוח, חתך או חבלה אחרת באזור הפנים. את הצלקת באזור הפנים, קשה מאוד להסתיר, בניגוד לצלקות אחרות באזורי הגפיים או הבטן והגב. לכן, מי שסובל מצלקת באזור הפנים, סוחב אותה עימו במהלך היום בצורה מודעת, מתסכלת ונראית לעיני כל.

פגיעה בביטחון העצמי

אנחנו יודעים היום שפגיעה במראה, ובמיוחד כתוצאה מצלקות בפנים, עלולה לגרום לחוסר ביטחון ואף משפיעה על איכות החיים של המטופלים, עד לרמה של פגיעה בתפקוד היומיומי.

למזלנו, בשונה מהשנים האחרונות או כל תקופה שקדמה לכך, היום מטופלים הסובלים מבעיות בעור הפנים כגון צלקות, יכולים לקבל מענה אסתטי, ולטשטש אותן באופן משמעותי. יחד עם זאת, טשטוש הצלקת תלוי בגודלה, עומקה ובפגיעה הסביבתית שהיא גורמת, כלומר, ניתן לשפר צלקת בהתאם למצב ההתחלתי שלה.

סוגי צלקות

לפני שמתחילים טיפול, צריך לקחת בחשבון שלא כל הצלקות שוות ובעלות אפקטים זהים. לעיתים נוצרות צלקות (חיות), כלומר קלואיד שעדיין ממשיך לעבוד. במצב כזה חשוב להיזהר ולהבין שהטיפול בהן יכול להביא להחמרה במצב העור. לכן, את הטיפול יש לעבור על ידי רופא מנוסה בתחום.

יחד עם זאת, הטכנולוגיות המתקדמות כיום, כדוגמת מכשיר ה Ellipse המטפל במגוון רחב של בעיות קוסמטיות הקשורות לעור, החל מורידים ברגליים, צלקות, אקנה, קמטים, פגמנטציה ועוד, פותרות הרבה מהבעיות שלא היה להן מענה עד לאחרונה. הטיפולים היום הם מהירים יותר, בטוחים יותר, זולים יותר ומשאירים את המטופלים עם תוצאות מאוד יפות בסיום. ניתן לומר היום באופן בטוח, שכאשר צלקות בפנים מטופלות עד למצב שהן נעלמות או שניראות שלהן משתפרת באופן משמעותי, כך משתפרת גם ההרגשה הכללית ורמת הביטחון העצמי של המטופל.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן