שיפור מרקם העור באמצעות לייזר: מה תרגישו לאחר הטיפולים?

עור פנים חלק - שיפור מרקם העור

לא תמיד המטופלים והמטופלות שמגיעים אלינו לקליניקה, יודעים להצביע מה מפריע להם בדיוק בעור הפנים שלהם. לחלקם אנחנו מתאימים הזרקות מילוי, חלקם עוברים מילוי שקעים מתחת לעיניים שהופך את פניהם למוארים הרבה יותר – אבל במקרים רבים, זהו מרקם העור שלהם שזקוק לבוסט ולטיפול שיהפוך אותו לחלק ואלסטי הרבה יותר.

איך משיגים שיפור במרקם העור? בדרך כלל, מה שמעניק לנו את הברק, הזוהר והאלסטיות שלנו, הוא שילוב של שני גורמים – קולגן ואלסטין. אלו שני חלבונים שכאשר הם משגשגים ונמצאים בשפע מתחת לשכבת הדרמיס, הם מובילים לאלסטיות ולמראה אור זוהר, ומונעים מהעור שלנו להיות רפוי. אלא שעם השנים, הקולגן מתמעט ובאזור סוף שנות ה-20 והלאה, אנו מתחילים לאבד כאחוז אחד של קולגן בכל שנה וכשני אחוזים של אלסטין.

כאן מגיע הטיפול שלנו לשיפור מרקם העור. הדבר יכול להיעשות באמצעות ביוסטימולטורים שונים, דוגמת סקולפטרה (המוכר מאוד והאמין בקרב רבים), המשפר את מרקם העור ומוביל לשגשוג של קולגן בשבועות ובחודשים שלאחר הזרקתו. 

דרך אחרת או בנוסף לסקולפטרה, היא טיפול שיפור מרקם העור באמצעות לייזר. במקרה שלנו, מדובר ב-Fractional Laser 1550 המוגדר "Non Ablative" – כלומר לא פוגע בעורנו. הלייזר מוביל לחימום התאים שאחראים על ייצור הקולגן, וכך להוביל לשגשוג שלו.

בטיפול בלייזר, מדובר בסדרת טיפולים לא ארוכה. כבר מהטיפול הראשון, אחרי שבועיים-שלושה, מתחילים המטופלים להרגיש את עורם מעובה, חי ויפה יותר, בעל טונוס מרשים יותר. אחרי שניים או שלושה טיפולים, השינוי הופך לניכר עוד יותר, עד לשיפור של ממש במרקם העור. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן