שיפור מרקם עור הפנים תוך דקות בעזרת סקין בוסטר | צפו בטיפול!

בשוק הקוסמטיקה וברשתות הפארם ניתן למצוא מגוון רחב של משחות, תכשירים, חומרים ומסכות שאמורים להעניק למרקם ולמראה הפנים, תחושה של עור צעיר, מתוח, אסתטי וכאשר נוגעים בו, הוא מזכיר עור חלק של תינוק. עם זאת, רוב התכשירים הללו לא מועילים בצורה מובהקת, ורק לאחר שימוש ממושך של כמה חודשים אמורים להתחיל לראות ניצנים של שינוי במרקם העור.

מנגד, ישנם טיפולים אסתטיים המבוצעים במרפאות של רופאים מקצועיים, כמו למשל המרפאה של ד"ר רודניצקי, המציע טיפול בסקין בוסטר שמשפר את מראה ומרקם עור הפנים. 

טיפול הסקין בוסטר הוא אחד מהטיפולים המפורסמים במרפאה, ומיועד גם לנשים מבוגרות וגם לנשים צעירות. במידה ומופיעים קמטוטים קטנים באזור הפנים כתוצאה מעישון, גנטיקה, תופעות לוואי או סיבות אחרות, ניתן להחליק את עור הפנים, ולהשיב לו את המראה הזוהר והמתוח שהיה לו בעבר.

איך הטיפול מבוצע?

תחילה, ד"ר רודניצקי מורח משחת אלחוש על האזור המטופל. לאחר ההשפעה של המשחה החלה לפעול, הוא משתמש במחט גמישה מסוג קנולה, שלא פוצעת או מכאיבה כאשר מחדירים אותה אל מתחת לעור. הקנולה מכילה חומצה היאלורונית שמותאמת בדיוק לאזור הטיפול הספציפי. לאחר כמה דקות ספורות, ניתן לראות בשינוי שהתקבל – מראה הפנים חזר להיות מתוח, חטוב וכמובן ללא קמטוטים או קמטים.

צפו בסרטון ההסבר של ד"ר רודניצקי על הטיפול בסקין בוסטר:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן