תוצאות מרהיבות למילוי שקעים מתחת לעיניים – צפו בתמונות לפני ואחרי

המירוץ המתמיד בחיים להספיק הכל גובה את חובו, ונשים רבות סובלות מהופעת שקעים מתחת לעיניים, המקנים לפנים מראה עייף, מבוגר ונפול. בעבר היה קשה יותר לנסות להעלים את אותם שקעים מייאשים, אבל היום יש שיטות קלות ומהירות למלא אותם ולהיראות שוב זוהרת וצעירה.

איך עובד הטיפול?

טיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים מבוצע במרפאה של ד”ר רודניצקי בצורה כזו שמתאימה את הטיפול אינדיבידואלית עבור כל לקוחה. ד”ר רודניצקי משתמש לרוב במחט דקיקה הנקראת קנולה, ומחדיר בעזרתה חומר מילוי מסוג חומצה היאלורונית המותאם לאזור זה בפנים. המינונים מדויקים ועוברים בדיקה קפדנית טרם השימוש בהם, מרכיב חשוב ביותר בהצלחת הטיפול ובתוצאות יפות.

“ההתאמה של החומצה ההיאלורונית כוללת בדיקה של מצב העור, מצב האזור, תוצאה רצויה ומרכיבים נוספים. בנוסף, ראוי להדגיש שבתוך החומר ישנו מרכיב מאלחש, מה שגורם לטיפול להיות ללא כאבים”, אומר ד”ר רודניצקי.

מילוי השקעים יוצר מרקם אחיד וישר, וכך נעלם האפקט ה”שחור” מתחת לעיניים. מיד לאחר הטיפול כבר ניתן לחזור לשגרה רגילה ומלאה, ללא כאבים. הטיפול מתאים לנשים ולגברים, בכל הגילאים

מהם הגורמים להופעת השקעים?

השקעים הללו יכולים להופיע בעקבות מגוון רחב של סיבות, ביניהן פיגמנטציה, שומן וגנטיקה.

מבחינת פיגמנטציה, ניתן לחלק אותה לשני סוגים: הראשון, פיגמנטציה הנובעת מגורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש או נטילת תרופות מסוימות, והשני, פיגמנטציה שנובעת מאלרגיה או דלקת. 

שומן יכול לגרום להופעה של שקעים מתחת לעיניים בעקבות שינויים בשכבת השומן של הגוף, בעיקר ספיגה של שכבת השומן התת-עורי שמתרחשת עם השנים, או שהוא עשוי להבליט שומנים בעפעף התחתון.

הגניטקה וההזדקנות גם הן משפיעות, ונפילת רקמות העור יכולה להביא לתוצאות של שקעים בולטים מתחת לעיניים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן