תיאום ציפיות לפני טיפול צלקות ומתיחות

צלקות בעור יכולות להתפתח מסיבות שונות ועלולות להוות גורם משפיע על איכות החיים. צלקת היא רקמה קבועה הנוצרת באזור פגוע בגוף. כל פגיעה עמוקה בעור יכולה להסתכם בצלקת. הגורמים השכיחים ביותר לגרימת צלקות הם חתכים, כוויות חזקות, חבלות, מחלות עור כמו אקנה ועוד.
המשותף לכל הצלקות הוא הרקמה הנוצרת במקום הפגיעה

"ראשית צריך להבין שצלקות הן בדרך כלל קבועות. לכן, הטיפול לא נקרא הסרת צלקות, זה לא ביטוי מדוייק. טיפול בצלקות מתבטא בכך שהוא יכול להקטין, לטשטש ולשפר את מראה הצלקות באופן ניכר, אך לא מדובר בהסרה" – ד"ר עודד רודניצקי.

אם אלו צלקות אדומות עם כלי דם אדומים, ניתן להלבין אותן ולהפוך אותן לפחות בולטות על ידי סגירת כלי הדם בתוך הצלקת. ניתן כמו כן לטפל יפה בצלקות היפוטרופיות, אשר שטוחות ולא בולטות באופן יחסי. אפשר גם לטפל בצלקות בולטות, אך זה ידרוש שילוב של חומרי עזר. באותו האופן, ע”י לייזר,  ניתן לטשטש גם סימני מתיחה ובמיוחד צלקות אקנה, בהן השיפור ניכר מאוד. צלקות קטנות אפשר להעלים כמעט לגמרי.

למה ניתן לצפות?

התוצאות הצפויות מהטיפול הם שיפור המראה באזור הצלקתי בצורה משמעותית, הקטנה וטשטוש הצלקת. רוב המטופלים יודעים שהצלקת לא תעלם, אך יש מקרים שבהם הצלקות גדולות ועלולות להפריע למהלך חיים תקני ואפילו להשפיע על תחושת הביטחון העצמי. ברוב המקרים ניתן להשפיע בצורה משמעותית על המצב הפסיכולוגי של המטופלים ע”י שיפור וטשטוש הצלקות. בנוסף, הטיפול מתאים במיוחד לצלקות אקנה ועוזר להן להגליד. הטיפול מתאים כמו כן לצלקות הנגרמות כתוצאה מניתוחים באזור החזה – מדובר לרוב בצלקות שעלולות להיות לא אסתטיות, לדוגמא אחרי ניתוח הגדלה או הרמת חזה או ניתוח שדרש חתך ניכר באזור בחזה

לאחר ניתוח, הרבה פעמים נשארות צלקות אשר נרפאות לאט. כשהצלקת אדומה, הלייזר הופך את תהליך הריפוי למהיר יותר בכך שהוא סוגר את כלי הדם מהר יותר. הטיפול לטשטוש צלקות מתאים לכל הגילאים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן