האם העלמת נימים אפשרית גם במקרים מורכבים?

מקרה נימים מורכב - שהסתיים בהצלחה

על הטיפולים להעלמת נימים במרפאת ד"ר עודד רודניצקי, אנחנו מרחיבים מעת לעת ולא מעט. מדובר בתופעה נפוצה למדי בקרב נשים וגברים, שסובלים מהופעת נימים, בעיקר ברגליהם. לעתים, מדובר בבעיה שאינה רק אסתטית, אלא כזו שיש לה השלכות בריאותיות, אך לרוב, מגיעות ומגיעים אלינו מטופלים שמעוניינים להעלים את הנימים ברגליים מסיבות אסתטיות.

מה שמיוחד בטיפול שלנו בנימים הוא ההתחייבות לטיפול עד להגעה לתוצאה. למה זו ההתחייבות שלנו? מכיוון שאנו מנוסים מאוד בתחום ובטוחים בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת שבה אנו משתמשים, המספקת מענה מצוין. למעשה, השיטה שלנו בעלת אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, המתקרבים ל-100 אחוזים, בהעלמת נימים שגודלם עד 4 מילימטרים, בכל אזורי הגוף, לרבות רגליים.

הניסיון רב השנים שלנו בטיפול בנימים, מוביל לא מעט מטופלים לתהות אם הוא יעיל גם במקרים קשים כמו רשתות נימים רחבות (ספיידר), או שהוא יעיל רק במקרים קלים של נימים קלים באזור הרגליים. כאשר אנחנו נתקלים בשאלה כזו, אנחנו פשוט נותנים לתמונות לדבר – ואלה מעידות על הצלחה משמעותית מאוד, גם במקרים מורכבים של רשתות ורידים רחבות ומראה רגליים עמוס בנימים. 

משך הטיפול

במקרים קלים או במקרים ספציפיים, מבוצע טיפול אחד ובימים / שבועות שאחריו, כבר ניתן לראות אפקט משמעותי של העלמת נימים בביקורת שאנו מבצעים. ייתכן כי מצב זה בהחלט מספיק עבור המטופל/ת, ואלו מחליטים להישאר כך. במקרים אחרים, ממשיכים לטיפולים נוספים בלייזר, עד להגעה לתוצאה.

הדבר יכול לארוך מספר חודשים, שבסופם התוצאה תהיה העלמת נימים משמעותית לעומת המצב ההתחלתי, גם אם הוא היה מורכב יחסית. כך למשל, התמונה הראשונה כאן, של מטופלת שהגיעה למרפאה עם ורידים מרובים ברגליים. היא עברה מספר טיפולים שארכו חודשים, אבל בסופו של דבר, התוצאה מדברת בעד עצמה: היעלמות נרחבת מאוד של נימים וקבלת מראה חדש ואסתטי לרגליים.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן