צפו: כך תיפטרו משקיות מתחת לעיניים בחצי שעה בלבד

העלמת שקיות מתחת לעיניים - תמונה מתוך טיפול

שקיות מתחת לעיניים הן אחת התופעות האסתטיות הנפוצות ביותר וגם אחת ה'מציקות' ביותר למי שסובלים מהן, והן יכולות להופיע בגיל צעיר בשל גנטיקה או להתפתח עם השנים כחלק מתהליך ההזדקנות. הסיבות לשקיות מתחת לעיניים כוללות גנטיקה, ירידה בנפח השומן בפנים, הצטברות נוזלים ועוד. התוצאה היא מראה עייף, נפול ולעתים אף כהויות באזורים אלו.

החדשות הטובות הן שהיום יש פתרון פשוט, מהיר ולא ניתוחי לטיפול בתופעה – הזרקות חומרי מילוי. בטיפול זה, ד"ר רודניצקי משתמש בחומרי מילוי, לרוב על בסיס חומצה היאלורונית, על מנת למלא את האזורים השקועים ולהחזיר את המראה החלק והרענן לעיניים. החומצה ההיאלורונית, המוכרת בזכות יכולתה לשמור על לחות בעור ולהעניק מראה טבעי, משמשת כחומר מילוי פופולרי בשל בטיחותו ויעילותו.

הפרוצדורה עצמה קלה מאוד ואורכת זמן קצר – לרוב בין 15 ל-30 דקות בלבד. במהלך הטיפול, מוזרק חומר המילוי באמצעות מחט עדינה לאזור שמתחת לעיניים, בהתאם לצורך של המטופל או המטופלת. התהליך כמעט ואינו כואב, כפי שניתן לראות בסרטון כאן – וניתן לחזור לשגרה מיד לאחר הטיפול.

אחד היתרונות הגדולים של הטיפול הוא שהתוצאות נראות כמעט מיד, ולאורך הימים שלאחר מכן ניתן לראות שיפור נוסף. חשוב להדגיש שהזרקות להעלמת שקיות מתחת לעיניים מתבצעות תוך תשומת לב רבה להתאמה אישית ובמיומנות מקסימלית, על מנת להבטיח מראה טבעי ומשופר, מבלי לפגוע במראה הכללי של הפנים.

בסרטון המצורף, תוכלו לצפות בהדגמת טיפול. הסרטון מראה עד כמה הפרוצדורה פשוטה ויעילה, וממחיש כיצד ניתן להשיג תוצאות מרשימות בזמן קצר מאוד, עם מינימום אי נוחות. מדובר בטיפול שמותאם גם לגברים וגם לנשים, כאשר כל אחד מהם מקבל טיפול המותאם לצרכים האישיים שלו.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן